متا با راه اندازی فردای Threads از هرج و مرج توییتر بهره می برد

مشکلات موجود در توییتر باعث شده است که کاربران کمتر پست بگذارند و دیگران به سمت مواردی مانند Mastodon و BlueSky حرکت کنند. ادغام شدید Threads با اینستاگرام که بیش از 2.35 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، به افزایش تعداد آن از لحظه راه‌اندازی کمک می‌کند و این می‌تواند آن را به بزرگترین تهدید تا به امروز توییتر تبدیل کند.





منبع

مانند توییتر، کاربران پست هایی را تا 500 کلمه برای دنبال کنندگان می نویسند، که می توانند آنها را لایک کنند، پاسخ دهند و به اشتراک بگذارند. همچنین یک گزینه پیام مستقیم وجود دارد و لینک شدن به اینستاگرام به این معنی است که می توانید با دسته اینستاگرام خود وارد شوید و دوستان اینستا خود را پیدا کرده و دنبال کنید.

– حساب های تایید شده محدود به خواندن 6000 پست در روز است
– حساب های تایید نشده به 600 پست در روز
– حساب های تایید نشده جدید به 300 در روز

– ایلان ماسک (@elonmusk) 1 ژوئیه 2023

The Verge گزارش می دهد که Threads با ActivityPub، پروتکل غیرمتمرکز رسانه اجتماعی مورد استفاده توسط Mastodon یکپارچه خواهد شد. ActivityPub راهی را برای سرویس‌های مختلف برای اشتراک‌گذاری اطلاعات فراهم می‌کند و به کاربران کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از داده‌هایشان می‌دهد (اینستاگرام از پروتکل استفاده نمی‌کند).

دیروز، توییتر اعلام کرد که TweetDeck محبوب که توسط بسیاری از حرفه ای ها و مشاغل استفاده می شود، تنها برای کسانی قابل دسترسی خواهد بود که برای Twitter Blue پول پرداخت می کنند.

بخونید:  ایالات متحده Loongson چین را در لیست سیاه با رسیدن CPU های آن به بلوغ می رساند

متا از طریق یک ویژگی اینستاگرام، ورود Threads را اذیت می کند: فقط “Threads” را در کادر جستجوی برنامه تایپ کنید تا یک بلیط قرمز رنگ در سمت راست نوار مشاهده کنید. برای دریافت نسخه مجازی قابل اشتراک‌گذاری که شامل زمان راه‌اندازی (6 ژوئیه، 7 صبح PT/ 10 صبح به وقت شرقی)، شمارش معکوس، کد QR و پیوندی برای پیش‌سفارش است، روی بلیت کلیک کنید. همچنین دسته و تصویر پروفایل اینستاگرام شما را نشان می دهد.

زمانی بود که یک رقیب جدید توییتر مورد توجه قرار نمی گرفت، اما قبل از اینکه ایلان ماسک شرکت را تصاحب کند و هزاران کارمند را اخراج کند.