مدل‌های 27 اینچی و 32 اینچی QD-OLED MSI MAG به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار مورد انتظار را دریافت می‌کنند.

کف دست صورت: MSI، یک شرکت نسبتاً جدید در فضای مانیتورهای بازی، هنگامی که به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار جدیدترین نمایشگرهای خود را به مدل‌های گران‌تر محدود کرد، خشم مشتریان را برانگیخت. طبق گزارش‌ها، این شرکت تصمیم خود را تغییر داده است، اما بسیاری از کسانی که مدل‌های 27 اینچی و 32 اینچی MAG را در زمان عرضه خریداری کردند، باید مانیتورهای خود را برای به‌روزرسانی‌های اولیه به MSI برگردانند.

MSI به TFT Central گفت که دارندگان مانیتورهای بازی MAG 321UPX و 271QPX QD-OLED به زودی دریافت به‌روزرسانی‌های میان‌افزار برای رفع اشکالات و افزودن قابلیت‌ها را آغاز خواهند کرد. با این حال، ممکن است برخی از کاربران ابتدا نیاز به عبور از موانع اضافی داشته باشند.

مشکل اصلی این است که برخلاف نسخه های MPG گران تر، مانیتورهای MAG فاقد پورت های داده USB هستند. علاوه بر این، واحدهای محموله های اولیه نیز فاقد پشتیبانی نرم افزاری برای به روز رسانی هستند.

در نتیجه، برخی از مالکان باید با پشتیبانی مشتری MSI تماس بگیرند تا نمایشگرهای خود را در مراکز خدمات به روز کنند. این فقط برای اولین به روز رسانی سیستم عامل ضروری است. به روز رسانی های بعدی در وب سایت پشتیبانی MSI در دسترس خواهند بود و می توانند از طریق اتصال DisplayPort نصب شوند.

برای بررسی اینکه آیا مانیتور باید برگردانده شود، به دنبال برچسب نسخه سیستم عامل در گوشه سمت راست پایین منوی اصلی مانیتور بگردید. نسخه‌های نرم‌افزار FW.012 یا جدیدتر وصله‌های دانلود شده را برای 271QPX 27 اینچی فعال می‌کنند، در حالی که 321UPX 32 اینچی به FW.015 یا بالاتر نیاز دارد. همه واحدهایی که به اروپا ارسال می شوند دارای سیستم عامل مناسب خارج از جعبه هستند، اما محموله های قبلی به مناطق دیگر ممکن است نداشته باشند.

بخونید:  New single-frame watermark technology can detect piracy from just a screenshot

همچنین بخوانید: بهترین مانیتورهای بازی – اواسط 2024

ما MPG 321URX 32 اینچی MSI را به دلیل عملکرد بالا، محدوده سازگاری گسترده، طیف گسترده ای از ویژگی های OLED قابل تنظیم و قیمت پایین در مقایسه با سایر نمایشگرهای OLED 4K 240 هرتزی، امتیاز مطلوبی دادیم. MAG 321UPX مشابه است، اما حتی ارزان‌تر با 900 دلار است، که در آن اتصال USB و تحویل انرژی بالا قربانی اصلی است.

MSI اولین گام خوب رو به جلو برای کاهش رقابت در این کلاس وزنی برداشته بود، اما در ماه فوریه زمانی که تایید کرد ارزان‌ترین ساخت‌های MAG در اجرای سیستم‌افزار گیر می‌کنند، دچار تزلزل شد. برخی از مشتریان بالقوه در Reddit اعلام کردند که پیش‌سفارش‌ها را لغو می‌کنند یا نمایشگرهای خود را برمی‌گردانند. امیدواریم این تغییر به این شرکت کمک کند تا مزیت خود را حفظ کند.

انتظار می رود اولین وصله ها در اواسط ماه آینده وارد شوند، اما هنوز مشخص نیست که چه چیزی شامل می شود. در بررسی ما، پیشنهاد کردیم که MPG می‌تواند از حالت قفل sRGB، کنترل‌های نرخ تازه‌سازی بهتر و پشتیبانی از Dolby Vision استفاده کند. حداقل برخی از این پیشنهادات ممکن است در مورد CAG نیز اعمال شود.

اعتبار تصویر: TFT Central

منبع