نظرات، مزایا و معایب Gigabyte Aorus 10000 Gen5

توسط PCWorld در

90

ما در روزهای اولیه تولید SSD های Gen5 هستیم. با این حال، بسیاری هستند که هر مزیت ممکنی را از سیستم خود می خواهند، و یک SSD Gen5 از یک برند معتبر ممکن است مناسب باشد. شکی وجود ندارد که عملکرد پشت سر هم قابل توجه است و به راحتی جایگزین کاری که یک SSD Gen4 می تواند انجام دهد را می گیرد. بارهای کاری فشرده تر به وضوح روی درایو سست می شوند، اما این موضوع برای گیمرها و برخی از علاقه مندان دیگر نگران کننده نیست.



منبع

خنک کننده غیرفعال موثر AORUS Gen5 10000 SSD را از بقیه متمایز می کند.

توسط OC3D روشن است

90

مانند تمام موارد سخت افزاری که بازی را تغییر می دهند، SSD Gigabyte Aorus Gen5 10000 M.2 کاملاً برای کسانی است که نه تنها برنامه ای دارند که نرخ انتقال باورنکردنی را می طلبد، بلکه دارای تنظیمات سیستم مناسب برای استفاده کامل از آن است. اما اگر مادربرد مناسب، جریان هوای مناسب و بودجه لازم برای خرید آن را داشته باشید، هیچ چیز دیگری در پایان کاربر بازار وجود ندارد که نزدیک شود و جایزه عملکرد OC3D ما را برنده شود.

توسط StorageReview در


اولین SSD PCI Express 5.0 که آزمایش کرده‌ایم، Aorus 10000 Gen5 گیگابایت، وعده و پتانسیل این گذرگاه سریع جدید را برای رایانه‌های شخصی جدید نشان می‌دهد، اما برای به دست آوردن سرعت بالای آن به جدیدترین سخت‌افزار پشتیبانی نیاز دارید.

توسط TweakTown در

95

اگرچه Aorus Gen5 10000 انتقال پایدار فوق العاده سریع را ارائه می دهد، اما گران است و عملکرد تصادفی مشابهی با SSD های ارزان تر PCIe 4.0 دارد.