نقدهای منحنی سامسونگ Odyssey Ark 55، مزایا و معایب


توسط Engadget در

75

هر کسی که Odyssey Ark را می‌خرد، اساساً پول می‌دهد تا یک آزمایش‌کننده بتا برای سامسونگ باشد. به طور کلی، ما توصیه می کنیم که به عنوان خوکچه هندی مصرف کننده عمل نکنید. اما اگر برای داشتن یک مانیتور گیمینگ خمیده غول‌پیکر می‌میرید، بالاخره آرزوی شما برآورده شده است.

توسط The Verge on

50

فنجان آرک مملو از ویژگی‌های جالب و مشخصات بالاست که ممکن است با قیمتی بسیار پایین‌تر برای برخی افراد ارزشش را داشته باشد. به همان اندازه که از آزمایش آن لذت برده ام (و ترفندهای انحنای و انحرافی آن را به همکاران دفترم نشان می دهم)، روزی نبود که آرزو نکنم به جای آن از تنظیمات مانیتور دوگانه نسبتاً پایین خودم استفاده کنم.

توسط PCMag در

80

Odyssey Ark سامسونگ یک مانیتور گیمینگ منحنی عظیم و شگفت‌انگیز است که دارای ویژگی‌هایی است که مطمئناً همه گیمرها را تحت تأثیر قرار می‌دهند – در صورتی که توانایی پرداخت آن را داشته باشند.

توسط TrustedReviews در

90

Odyssey Ark سامسونگ کیفیت تصویر عالی، طراحی جسورانه و همه جانبه و ویژگی های فراوانی را ارائه می دهد، بنابراین در محو کردن مرزهای بین مانیتور و تلویزیون بسیار عالی عمل می کند. اگرچه این بسیار گران است و یک تلویزیون مناسب همچنان در برخی زمینه ها کار بهتری را انجام می دهد.

توسط SlashGear در


دست در: تنها نقطه ضعف کل این وضعیت این است که قیمت آن در فروشگاه ها تقریباً 3500 دلار خواهد بود. این مانیتوری است که احتمالاً بیشتر از مجموع تمام مانیتورهای خانه شما هزینه دارد. اما بزرگ است، زیبا است، و ما حتی هنوز این فرصت را پیدا نکرده ایم که ویژگی های هوشمند را عمیق تر کنیم.

توسط Pocket-Lint در


دست در: این یک مانیتور واقعا عالی است و اشتباهی نیست، اما نمی‌توانیم بدانیم که Odyssey Ark واقعاً برای چه کسی است – اگر این قدر پول دارید که روی یک مانیتور صرفه‌جویی کنید، حدس می‌زنیم که می‌تواند سرمایه‌گذاری سرگرم‌کننده‌ای باشد، اما برای بیشتر افراد مردم یک جایگزین فوق العاده با کیفیت می توانند با هزینه کمتری داشته باشند.

توسط Tom’s Guide در


دست در: Samsung Odyssey Ark به بهترین شکل ممکن اضافی است. آیا به آن به عنوان بخشی از یک تنظیمات بازی پیشرفته نیاز دارید؟ قطعا نه، به خصوص برای قیمت 3499 دلار. می توانید حداقل دو کارت گرافیک GeForce RTX 3090 Ti برای آن تهیه کنید. اما پس از نشستن در مقابل کشتی اودیسه، راه رفتن برایم سخت بود. صفحه نمایش عظیم، چرخش روان و ویژگی های چندوظیفه ای یک تجربه سرگرمی یکپارچه را بر خلاف هر چیز دیگری که قبلا استفاده کرده ام، ایجاد می کند.

توسط Engadget در


دست در: Odyssey Ark که از 3500 دلار شروع می شود، یک تعهد مالی بزرگ برای هر کسی است. اما اگر هیچ یک از مانیتورهای عرضه شده در سال جاری برای شما به اندازه کافی بزرگ نیستند، مانیتور گیمینگ پرچمدار جدید سامسونگ می تواند مرکز عظیم مورد نیاز ایستگاه نبرد خانگی شما باشد.



منبع

بخونید:  اپل یک جعبه ابزار پورت جدید برای اجرای بازی های DirectX 12 در macOS دارد