نمونه طراحی بسته بندی-آتلیه طراحی و چاپ

جنس این محصولات به گونه ای است که هر شکل، طرح و رنگی می تواند روی آنها چاپ گردد. در این بسته بندی جعبه کبریت به صندوق یک ماشین باری تشبیه شده است که به محض باز شدن خود را نشان می دهد. فارغ از موارد مطرح شده در فوق، انتخاب مواد سازگار با محیط زیست نیز در انتخاب جنس بسته بندی بسیار حائز اهمیت است و انتظار می رود طراحان در تولید نمونه طراحی بسته بندی این مهم را مد نظر قرار دهند. ۱۰-۵-پیمانکار موظف است آسانسور موضوع قرارداد را پس از ترخیص از گمرک جهت حمل از گمرک تا محل کارگاه تحت پوشش بیمه حمل قرار دهد . علاوه بر این باید راحتی حمل و نقل و جابجایی محصول از فروشگاه تا مقصد مصرفکننده را نیز در نظر داشته باشید. در بسته های حمل و نقل ، از نمادهای استاندارد برای ارتباط با نیازهای حمل و نقل نیز استفاده می شود.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

گاهی افرادی که اطلاعاتی درباره محصول و برند شما ندارند میتوانند به نکاتی پی ببرند که شما هیچگاه به آنها توجه نکردهاید. استفاده از بسته بندی شفاف می تواند اعتماد مشتری را نسبت به برند افزایش دهد. طراحی جذاب و خلاقانه بسته بندی میوه میتواند توجه مشتریان را جلب کرده و فروش شما را افزایش دهد. برای طراحی بسته بندی و جعبه محصولاتی مانند مواد غذایی ، بهداشتی و دارویی ، پوشاک و البسه ، رستوران و فست فود ،طراحی جعبه شیرینی، شکلات و طراحی جعبه دستمال کاغذی باید خلاقیت و ایده ای جذاب وجود داشته باشد. طرح زیبا و جذاب Alexandra Istratova برای پوره میوه­جات و سبزیجات Kiss ، تلفیقی از بوسه زدن و خوردن است. یک لوگو صرفا برای شناسایی طراحی میشود. و یادآوری طراحی آرم که از بیش از دو رنگ تشکیل شده تقریبا غیر ممکن شرکت طراحی لوگوی لوگو داک است. پورشه ۳۵۶ دومین خودرویی بود، که به نام پورشه تولید میشد.

در طراحی بسته بندی لامپ به دلیل شکننده بودن آن به گونه ای طراحی می شود که از خود لامپ هم محافظت کند.طراحی بسته بندیاسباب بازی با توجه به خود اسباب بازی سایز و جنس آن طراحی می شود. نرمافزار کورل یا کورل دراو جزو یکی دیگر از نرمافزارهای شناخته شده و مشهور در زمینه طراحی گرافیک میباشد. یکی از شیوههای مناسب و حرفهای طراحی لوگو، استفاده از ابزارهای طراحی لوگو خارجی است، این ابزارها به شما کمک میکند که در مدت زمان کوتاهی یک لوگو ساده و مناسب در اختیار داشته باشید.

ما برای شم انواع بسته بندی را در داخل سایت قسمت بسته بندی قرار داده ایم تا راحتتره به آنها دسترسی داشته باشید. یا در لوگوی نوکیا، اثری از گوشی موبایل نمیبینیم. یک لوگوی خاص چه ویژگی هایی دارد؟ برای شروع یک پروژه طراحی لوگو، ذهن و دست طراح نیاز به منابع متنوعی دارد. هرچه برای به دست آوردن کیفیت بالا هزینه کنید، تأثیرگذاری بیشتری را شاهد خواهید بود. انسان به طور ناخودآگاه به چیزهای ملموس و محسوس متکی شده و اطمینان بیشتری دارد. میان لوگو و برند تفاوت وجود دارد.

احتمالا بتوانیم از لوگوی کوکاکولا به عنوان بهترین نمونه در این مسأله یاد کرد. یک لوگوی خاص و زیبا این قابلیت را دارد به تنهایی مشتری را به یاد صاحب آن بیاندازد. طراحی لوگو اسم به سبک مونوگرام در بهبود تصویر شرکت شما و به همان اندازه برای طراحی اسامی روی هدایا یا کارت های عروسی جذابیت دارد. این موضوع هم باعث آلودگی کمتر محیط زیست می شود و هم کمک می کند تا یک شرکت تولید کننده به فکر خلاقیت و ایجاد تنوع در محصولاتش باشد. وجود تعداد بالای قالبها و طرحهای پیشفرض در برنامه، باعث شده است که نهتنها قادر به طراحی لوگوهای زیبا و حرفهای باشید، بلکه لوگویی اختصاصی برای خود طراحی کنید؛ زیرا امکان آنکه شخص دیگری دقیقا ترکیبی را که شما به وجود میآورید، در Logo Maker Plus خلق کند، بسیار کم و نزدیک به صفر است. رعایت سادگی در لوگو باعث چندمنظوره شدن آرم تجاری و در حافظه ماندن آن می شود.

بخونید:  دریچه کولر و ویژگیهایی که بهتر است بدانید!
اما چیزی که به هویت برند شما مربوط است، طول عمر آن است. لوگو یا نشان تجاری، طرحی گرافیکی است که برای درج بر روی محصولات و معرفی خدمات یک شرکت، کارخانه و غیره بکار می رود. با طراحی لوگو به صورت اصولی و حرفه ای برای معرفی خود به سایر رقبا باید قدم نخست را محکم بردارید. یک لوگوی خوب نشانه ای است که از لحاظ فرم باید کاملا برجسته، متناسب، کاربردی، گویا و ساده باشد. حال وقتی این دو نشان را با هم مقایسه میکنید شاید به این نتیجه برسید که آرم قدیمی اپل زیباتر جلوه می کند.

آیا لوگوی بازیهای المپیک که در تصویر ملاحظه میکنید بعد از گذشت 104 سال از طراحی آن، هنوز الهام بخش است؟ البته امکان دانلود نمونه های لوگو های مختلفی در وب سایت های طراحی لوگوی مشهوری نیز وجود دارد تا بتوانید از آنها برای طراحی لوگو دکوراسیون خود الهام بگیرید. سپس باید برای قرار دادن بارکد یک فضای مشخص در نظر بگیرید. هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود. یک لوگوی تاثیرگذار باید در محیطهای مختلف و کاربردهای دیگری نیز قابل استفاده باشد.

نمونه ای از طرح بسته بندی گردو

امروزه طراحی بسته بندی به یکی از مراحل بسیار مهم برای فروش کالاهای گوناگون تبدیل شده است. اهمیت این شاخه از هنر گرافیک تا بدانجا است که در برخی از کشورها که تولیدکننده نیستند، تنها یک طراحی خوب بسته بندی برای کالاهای وارداتی، نام آن کشور را در زمره تولیدکنندگان کالا و در نهایت صادرات آن قرار استفاده از خلاقیت و به وجود آوردن یک بسته بندی با طراحی زیبا تضمین کننده فروش و جذب مصرف کننده است. اشکال موجود در لوگو باید دقیق و با نرم افزار های پیشرفته ساخته شده باشند. به نمونه لوگو شرکت اپل نگاه کنید. در نهایت، دستوری که باید در طراحی لوگو به آن توجه نمود این است که نمونه کار نهایی ما باید گویا، فراموش نشدنی و تمیز باشد. افراد کم تمایلی که در تلهی شما، گیر افتادند.

نمونه طراحی بسته بندی با فتوشاپ

میان سادگی و در حافظه ماندن مرز باریکی است. طبق آمار، از میان 50 برند برتر دنیا، نزدیک 94% از لوگوها معرف کار کارخانه/شرکت نمی باشد. در حقیقت لوگو، برند نیست؛ اما بخش بسیار مهمی از برند را تشکیل می دهد. قبل از اقدام برای طراحی باید بدانید که بسته بندی زعفران دارای چندین بخش است که طراحان باید همه این قسمت ها را با هم در زمان طراحی بسته بندی زعفران در نظر بگیرند تا طرحی مناسب برای ورود قدرتمند این محصول اصیل ایرانی به بازار جهانی ارائه دهند. از این رو است که شرکت های بزرگ در طول بقای کسب کارشان بارها و بارها نمادها و نوشتارشان را بهینه سازی کرده اند. از این رو است که شرکت های بزرگ در طول بقای کسب کارشان بارها و بارها نمادها و نوشتارشان را بهینه سازی کرده اند و آن را به یک نماد حرفه ای و بی نقص نزدیک نموده اند.

بخونید:  راهنمای کامل و بررسی تفاوت نسل های پردازنده های اینتل (Intel CPU)

نمونه سفارش طراحی بسته بندی

یک لوگوی خوب اولین چیزی است که از یک کسب و کار به چشم مخاطب میآید و آخرین چیزیاست که در ذهنش میماند. در انتخاب رنگ نشانه برند بهتر آن است که اگر شرکت اول طبقه بندی هستید از سمبلیک ترین رنگ و باز تکرار می کنم از یک رنگ استفاده کنید و اگر اول طبقه بندی نیستید حتما از رنگ متمایز رقبا بهره بگیرید حتی اگر رنگ انتخابی مرتبط با موضوع فعالیت نباشد. البته اگر میخواهید محصول خود را تنها کمی بهتر و زیباتر نمایش دهید هیچ مشکلی نخواهد بود؛ اما در این کار باید حد و مرزها را به خوبی رعایت کرده و رفتاری صادقانه را پیش بگیرید. بسته بندی دارو در تعداد و تیراژ مثل هر بسته بندی دیگر محدودیتی ندارد اما ظریف گرافیک به شما پیشنهاد میکند بسته بندی داروی خود را در تیراژهای پایین درنظر بگیرید. حال اگر در طراحی آرم، به گونه ای رفتار کنید که با ساختار ذهن مصرف کننده در تقابل باشد، مسلما هزینه های برندینگ و جایگاه سازی افزایش یافته و برند شما را با چالشی وصف ناپذیر دچار می کند.

نمونه طراحی های لوگو

موادی که مناسبتر و اقتصادیتر از گذشته بودند. یک نام و نشان شسته و رفته میتواند حتی وقتی با 110 کیلومتر در ساعت در حال حرکت هستید از میان شلوغی یک بازار، روی دیوارها و تابلوهای تبلیغاتی نگاه و توجه شما را به خود جلب کند. در طراحی این نوع بسته بندی، ظریف گرافیک با توجه به نکات مهم که اصل آن بر پایه جذب مشتری، فروش بیشتر و محافظت از محصول است بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی های آجیل را ارائه میدهد. باید توجه داشت که نیاز نیست لوگوها آن چیزی را که تبلیغ می کنند را مستقیما نشان بدهند. یعنی لوگوی ماشین میتواند ماشینها را یا لوگوی کامپیوتر میتواند خود کامپیوتر را نشان ندهد. اما یک لوگوی خوب چه کمکی به ما می کند؟

در فعالیت های اقتصادی یک یا چند پله ارتقا پیدا می کنید. یک طراح خلاق و حرفه ای به خوبی می داند برای تبلیغات و جذابیت مواد غذایی در ظرف و یا بسته بندی ها با متریال مختلف چه طرحی را ارائه دهد. اما حقیقت آن است که در شلوغی تبلیغات امروز نماد رنگارنگ محکوم به شکست است از این رو است که سفیدِ اپل در مقابل رقبا، خودنمایی می کند و نماد یک لوگو حرفه ای است. اینکه یک طراحی لوگوی حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند اعتبار برند را افزایش داده و با رقبای برند مقابله کند موضوعی است که به آن می پردازیم.

بخونید:  نحوه ساخت تلویزیون شهری با ماژول تابلو روان آموزشگاه فن آموزان | asilight

اما نتیجه زحمات شما محصول نهایی است که باید به دست مشتری برسد و با جلب اعتماد و رضایت مخاطب به جذب مشتری و فروش بیشتر بیانجامد. قیمت طراحی لوگو با توجه به تجربه، خلاقیت و تخصص افرادی که در آن درگیر می باشند متفاوت است. در طراحی نماد قدیمی اپل از شش رنگ متفاوت استفاده شده بود. در طراحی نشان تجاری قدیمی اپل از شش رنگ متفاوت استفاده شده بود. غالبا لوگوهای ساده در متقاعد کردن مشتریان نسبت به لوگوهای پیچیده موفق تر عمل می کنند. از خودمان بپرسیم وجه مشترک لوگوهای معروف چیست؟ این را یکی از قواعد طراحی لوگو و آرم به ما یادآور می شود که برگردان فارسی آن یعنی: ساده و احمقانه نگهش دار! ما هرروز تصاویر زیبایی میبینیم که طراحی لوگوی شما باید یکی از آنها باشد. مانند مثالی که ابتدای این مقاله زده شد، بسیار اتفاق می افتد افرادی با دیدن یک لوگوی خاص کنجکاو می شوند که بیشتر درباره آن بدانند یا آن را امتحان کنند.

لوگوی خاص یا اسم آن برند از اولین چیزهایی است که چشمتان به دنبالش می گردد. لوگو نیز مانند برند در تفکر و جهت گیری یک شرکت، رنگ آن، نشانه های ساختمان آن، لباس فرم کارمندان و تیزرهای تبلیغاتی شرکت تاثیرگذار است. اگر دقت کرده باشید طراحی بسته بندی های نبات با طرح های سنتی، طرح های خاتم، و اسم برند و شرکت تولید کننده بصورت نوشته هایی به سبک سنتی، اسلیمی و یا نستعلیق هستند. یکی از مواردی که به منظور پک کردن تولیدات غذایی به کار می رود، پلاستیک شیرینگ یا شیرینگ پک است که در بسته بندی ثانویه محصولات غذایی بسیار پرکاربرد می باشد.

حال اگر در طراحی لوگو، به گونه ای رفتار کنید که با ساختار ذهن مصرف کننده در تقابل باشد، مسلما هزینه های برندینگ و جایگاه سازی افزایش یافته و برند شما را با چالشی وصف ناپذیر دچار می کند. حال که به اتفاق هم گزینه های بیشماری را از نظر گذراندیم که به واسطه آن ها میتوانید یک بسته بندی خلاقانه و مبتکرانه عرضه کنید، لحظه ای تردید به دلتان راه ندهید و بسته بندی هایتان را به اوج شکوه و خلاقیت برسانید. از طرفی، اگر یک مشتری ساده باشید که به دنبال یک بسته چیپس آمده، زیبایی و جذابیت لوگو روی بسته بندی محصول می تواند باعث تمایل شما به انتخاب آن محصول از میان انواع برندهای موجود شود. اما در نمایشگاه ماشین افراد به دنبال نوآوری و تکنولوژی جدید هستند پس با طرحی پیچیده نباید ذهن آنها را گمراه کرد. در سیستمهای جدید فروش، فروشنده ای وجود ندارد كه توضیحی بدهد و به جای آن خود بسته ها هستند كه كالای درون خود را تبلیغ می كنند و ایجاد انگیزه و القای نیاز برای خرید می كنند.

نمونه طراحی بسته بندی با ایلوستریتور