هر دو Radeon RX 7600 و GeForce RTX 4060 Ti حدود پنج هفته دیگر وارد بازار می شوند.

خبر انتشار کارت های میان رده از آزمایشگاه ایگور می آید. ایگور والوسک می نویسد که به گفته منابع وی، RTX 4060 Ti در اواخر ماه می یا اوایل ژوئن عرضه خواهد شد. این با Computex مصادف است، بنابراین انتظار داشته باشید که کارت در طول رویداد ظاهر شود. همچنین با افشای اطلاعات قبلی در مورد تاریخ عرضه کارت مطابقت دارد.

Computex در کمتر از پنج هفته شروع می شود، بنابراین ما باید تمام جزئیات کارت های بعدی Nvidia و AMD را در طول این رویداد بدانیم.





منبع

انویدیا به دلیل قیمت گذاری Ada Lovelace مورد انتقاد قرار گرفته است. حتی ارزان‌ترین ورودی آن، RTX 4070 با MSRP 600 دلاری، برای اکثر مصرف‌کنندگان در زمان عدم اطمینان اقتصادی بسیار بزرگ است. طبق گزارش‌ها، تقاضای ضعیف باعث شده است که انویدیا به شرکای AIB اطلاع دهد که تولید پردازنده‌های گرافیکی RTX 4070 را حداقل به مدت یک ماه متوقف می‌کند تا از انباشت بیش از حد موجودی جلوگیری کند و به خرده‌فروشان فرصت بیشتری برای پاک کردن موجودی موجود می‌دهد.

هیچ صحبتی در مورد قیمت RX 7600 وجود ندارد، اگرچه کمتر از 350 دلار یک تخمین کلی است. انتظار می‌رود که از پردازنده گرافیکی Navi 33، 32 واحد محاسباتی، 1792 سایه‌زن، 8 گیگابایت GDDR6، یک گذرگاه حافظه 128 بیتی استفاده کند و عملکردی تقریباً مشابه RX 6600 XT داشته باشد.