هکر گری بوسر که زودتر از زندان آزاد شد، هنوز 14.5 میلیون دلار به نینتندو بدهکار است

در فوریه سال گذشته، Bowser به ۴۰ ماه زندان محکوم شد. دفاعیات او استدلال کرد که به عنوان کمترین مقصر در بین سه عضو بازداشت شده Team Xecuter، او باید 19 ماه زندان داشته باشد، که باعث می شد با توجه به زمان گذراندن مدت خود، فقط سه ماه را در زندان سپری کند. نینتندو، که از مجریان قانون برای نقش آنها در دستگیری Bowser تشکر کرد، خواستار زندانی شدن او به مدت پنج سال شد. بعداً مشخص شد که شرکت قصد دارد پیامی با حکم Bowser ارسال کند.

Bowser همچنین با یک دعوای مدنی از طرف نینتندو آمریکا روبرو شد که در نهایت با پرداخت 10 میلیون دلار موافقت کرد. گفته می شود که تیم Xecuter میلیون ها دلار به دست آورده است، اما وکیل Bowser گفت که نقش محدود مشتری او در این گروه فقط 500 تا 1000 دلار در ماه برای او درآمد داشته است.

به عنوان بخشی از توافق دادگاه، Bowser باید 25٪ تا 30٪ از درآمد ناخالص ماهانه خود را به نینتندو بپردازد. بنابراین، تقریباً مطمئن است که این پرداختی است که او هرگز پایان آن را نخواهد دید.



منبع

در متن: گری باوزر، عضو سابق گروه هکر نینتندو Team Xecuter که سال گذشته به 40 ماه زندان محکوم شد، زودتر از موعد از زندان آزاد شد که بخشی از آن به دلیل رفتار خوبش در پشت میله های زندان بود. او در حال بازگشت به خانه خود در کانادا است، اما با بدهی 14.5 میلیون دلاری به نینتندو، احتمالاً بخشی از درآمد خود را تا پایان عمر به او واگذار خواهد کرد.

بخونید:  اینتل تراشه هایی را برای دستگاه های لبه هوشمند مدیاتک می سازد

در آوریل 2020، Bowser، که همنام رئیس نینتندو آمریکا (و یک شخصیت خاص نینتندو) است، به همراه مکس لوارن، یکی از اعضای تیم Xecuter، به دلیل 11 فقره جرم دزدی دریایی دستگیر شدند. این گروه ابزارهایی مانند مودچیپ‌ها و جیلبریک‌ها را ایجاد کرد که به خریداران اجازه می‌داد تدابیر امنیتی نینتندو را دور بزنند و آنها را قادر می‌سازد تا رام‌های غیرقانونی را روی کنسول‌ها/دستگاه‌هایی مانند Switch، 3DS و Nintendo Wii پخش کنند. Bowser در ابتدا اتهامات را رد کرد اما چند ماه بعد اعتراف خود را به گناه تغییر داد. او به پرداخت 4.5 میلیون دلار به نینتندو محکوم شد و به زندان محکوم شد.

در یک مصاحبه ویدیویی اخیر با نیک موزس (از طریق TorrentFreak)، باوزر فاش کرد که او زودتر، در 28 مارس آزاد شد و در حال حاضر در بازداشتگاه شمال غربی است و تقریباً یک هفته دیگر برای بازگشت به کانادا آماده می شود.

اما Bowser پس از بازگشت به خانه از گذشته خود فرار نخواهد کرد – هنوز 14.5 میلیون دلاری که به نینتندو بدهکار است وجود دارد که پس از پرداخت 25 دلار در ماه از شغل زندانش، 175 دلار کاهش یافته است.