وضوح تصویر فوق العاده RTX انویدیا اکنون در VLC برای ارتقاء سطح ویدیوهای آفلاین کار می کند

آیا تا به حال Resolution Super Resolution را با پخش کننده رسانه VLC امتحان کرده اید؟ من دقیقاً نحوه عملکرد آن را ندارم و کاملاً روشن نیستم. شاید بزرگترین سوال این باشد که آیا می توان از آن به صورت آفلاین استفاده کرد یا اتصال اینترنتی فعال لازم است؟ یعنی 100 درصد پردازش به صورت محلی روی سخت افزار شما انجام می شود یا اتصال به سرور انویدیا لازم است؟ اگر چنین است، هدف از اتصال چیست؟ آیا انویدیا هوش مصنوعی خود را در کتابخانه ویدیویی شخصی شما آموزش می دهد؟

برای فعال کردن Video Super Resolution، به سادگی کنترل پنل Nvidia را باز کرده و گزینه Super Resolution را در قسمت Adjust Video Settings علامت بزنید.

من گمان می‌کنم که به‌طور آفلاین به خوبی کار می‌کند، اما در این روزگار، پرسیدن سؤالات در مورد حریم خصوصی ضرری ندارد.

به طور خلاصه: ویژگی ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی RTX Video Super Resolution انویدیا اکنون در پخش کننده رسانه VLC ساخته شده است و به کاربران GPU سری RTX 30 و 40 این امکان را می دهد تا از قدرت پردازش کارت خود استفاده کنند تا به ویدیوهای آفلاین جلوه ای بصری ببخشند.

VLC در ابتدا با زیرساخت سرویس گیرنده/سرور توسعه داده شد، اما این قابلیت در نهایت با انتقال به یک پخش کننده رسانه ای خالص حذف شد. با مجوز عمومی عمومی گنو در اوایل سال 2001 منتشر شد.



منبع

انویدیا فناوری ارتقاء مقیاس را در اواخر فوریه به عنوان راهی برای حذف مصنوعات فشرده سازی و دیگر زخم های چشم از اکثر ویدیوهای آنلاین پخش شده با استفاده از Google Chrome یا Microsoft Edge اعلام کرد. این کارت از هسته های Tensor کارت همراه با پردازش تصویر هوش مصنوعی برای بهتر جلوه دادن ویدیوها استفاده می کند. اکنون که در پخش کننده رسانه VLC کار می کند، از همان هوشمندی ها می توان برای ویدیوهای با کیفیت از کتابخانه شخصی خود استفاده کرد.

بخونید:  This AI startup that "generated" 3D models from 2D art was actually using human workers

برای کسانی که VSR را امتحان کرده اند، تجربه شما چگونه بوده است؟ آیا بهبود کیفیت به همان اندازه که Nvidia پیشنهاد می کند شدید است؟ آیا برخی از انواع محتوا برای ارتقاء مقیاس بهتر از سایرین هستند؟ هر گونه بازخوردی قابل تقدیر است.

می‌توانید آخرین نسخه VLC را با پشتیبانی از RTX Video Super Resolution در صفحه دانلودهای ما دریافت کنید.