یک مرکز سرگرمی جدید به کودکان نحوه ساخت کامپیوتر را آموزش می دهد

به طور خلاصه: ساختن یک کامپیوتر می‌تواند پیچیده و ترسناک باشد، اما به مشتریان باهوش اجازه می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و درباره نحوه کار رایانه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. و به زودی، دو شرکت با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا کودکان در سن مدرسه را برای درک اصول اولیه ساخت رایانه به زودی شروع کنند.

از 26 جولای، یک مرکز سرگرمی کودکان در توکیو نمایشگاهی را ارائه خواهد کرد که در آن شرکت کنندگان می توانند نحوه مونتاژ رایانه های رومیزی را بیاموزند. در این کارگاه اجزای دستگاه های مختلف و نحوه قرار گرفتن آنها در کنار هم به کودکان آموزش داده می شود. جذابیت آینده با همکاری شرکت شهربازی KidZania و خرده‌فروش کامپیوتر ژاپنی Mouse Computer است.

کودکان 3 تا 15 ساله یاد خواهند گرفت که چگونه کامپیوترهای رومیزی را با اجزای معتبری مانند واحدهای پردازش مرکزی (CPU)، حافظه دسترسی تصادفی (RAM)، واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) و موارد دیگر مونتاژ کنند. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت کنندگان از خنک کننده های استوک استفاده خواهند کرد یا پیچیدگی های استفاده از خمیر حرارتی را مطالعه خواهند کرد. با این حال، آنها باید مرحله نهایی بسیار پرتنش را تحمل کنند تا بررسی کنند که آیا ساخت های تکمیل شده آنها قابل بوت هستند یا خیر.

پارک های موضوعی KidZania در سراسر جهان مانند شهرهای مینیاتوری هستند که در آن کودکان در مشاغل واقعی شبیه سازی شده شرکت می کنند تا به آنها برای زندگی بزرگسالان آماده شوند. همکاری با Mouse امیدوار است که تجربه یک کارخانه مونتاژ رایانه شخصی را تکرار کند. شرکت کنندگان همچنین یاد می گیرند که چگونه سیستم هایی را با توجه به مشخصات مورد نیاز بسازند. هر جلسه تقریباً 30 دقیقه برای هشت شرکت کننده زیر نظر یک مربی به طول می انجامد.

بخونید:  Activision hits viral TikToker with lawsuit after he threatened to sue the company for using his content

Mouse فقط در ژاپن کار می کند و ذکر نشده است که آیا این نمایشگاه در مکان های دیگر KidZania مانند دالاس، تگزاس برگزار می شود یا خیر. با این حال، فروشندگان رایانه های شخصی محلی می توانند این نقش را بر عهده بگیرند.

این کار برای کسی که تجربه عملی ندارد، می تواند دلهره آور به نظر برسد. با این حال، همانطور که بسیاری از شما می دانید، این کار دشوارتر از مونتاژ مبلمان IKEA نیست. علاوه بر این، ساخت یک کامپیوتر از ابتدا مزایای خود را دارد. خرید قطعات جداگانه به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که قطعات مقرون‌به‌صرفه را برای ساخت خاص خود خریداری کنند، نه اینکه پول اضافی را برای برچسب‌های از پیش ساخته‌شده‌ای که حاوی سخت‌افزار و نرم‌افزاری هستند که ممکن است مایل نباشند، خرج کنند.

TechSpot به طور دوره ای راهنماهای به روز شده را با پیشنهادهایی برای ساخت ها با قیمت های مختلف ارائه می دهد – برخی از آنها زیر 500 دلار. سایر ویژگی‌ها شامل پیشنهادات عمیق برای پردازنده‌های گرافیکی، حافظه‌های SSD، نمایشگرها و سایر اجزا است. PCPartPicker همچنین یک منبع خرید عالی است که گزینه‌های خرید شما را جمع‌آوری می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که همه قسمت‌های موجود در لیست خرید شما سازگار هستند.

از جنبه معمولی، شبیه ساز PC Building's Spiral House Ltd به بازیکنان این امکان را می دهد که بدون ریسک و هزینه، ساخت و تعمیر رایانه های شخصی مجازی از ده ها مارک سخت افزاری اصلی را تمرین کنند.

منبع