Max در سه طبقه ارائه خواهد شد. Max Ad-Lite 9.99 دلار در ماه (یا 99.99 دلار در سال) قیمت دارد و دو استریم همزمان، وضوح 1080p و کیفیت صدای فراگیر 5.1 را ارائه می دهد. با پرداخت 15.99 دلار در ماه (یا 149.99 دلار در سال)، می توانید به Max Ad Free که شامل همه چیز در بسته Lite (منهای تبلیغات) به اضافه 30 بارگیری آفلاین است، افزایش دهید. در همین حال، Max Ultimate Ad Free به شما 19.99 دلار در ماه (یا 199.99 دلار برای یک سال کامل) باز می گرداند و اجازه می دهد تا حداکثر چهار استریم همزمان، تا وضوح 4K، 100 بارگیری آفلاین و کیفیت صدای Dolby Atmos را داشته باشید.
طرحهای جدید با لایههای بدون آگهی و پشتیبانی شده موجود HBO Max مطابقت دارند و مشترکان فعلی حداقل تا شش ماه پس از تغییر به ویژگیهای طرح موجود دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، نمایهها، سابقه تماشا، تنظیمات و موارد مشابه بهطور خودکار به Max منتقل میشوند.
به طور خلاصه: HBO Max به عنوان بخشی از تلاش برای رقابت بهتر در فضای شلوغ استریم، یک لایه رنگ تازه و یک نام جدید دریافت خواهد کرد. کمپانی برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرده است که از 23 می، HBO Max به سادگی با نام مکس شناخته می شود.
به این ترتیب، Max جدید بیشتر خانواده دوستانه خواهد بود و حتی دارای گزینه پیش فرض پروفایل کودکان و همچنین کنترل های والدین خواهد بود. محتوای HBO همچنان وجود خواهد داشت، فقط آنقدر زیاد تبلیغ نمی شود. آیا این یک اشتباه است؟