Adobe: مخارج آنلاین تعطیلات به رکورد 211.7 میلیارد دلار در سال 2022 رسید

داده‌های ادوبی همچنین نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان چگونه به صورت آنلاین خرید می‌کردند، با ۴۷ درصد فروش از طریق گوشی‌های هوشمند (از ۴۳ درصد در سال ۲۰۲۱). در روز کریسمس، موبایل با اختصاص 61 درصد از فروش روزانه، رکورد جدیدی را ثبت کرد.

اسباب‌بازی‌ها، بازی‌های ویدیویی و پوشاک/لوازم جانبی در این فصل تقاضای زیادی داشتند و فروش به ترتیب 206 درصد، 115 درصد و 94 درصد نسبت به سطح پیش‌فصل در ماه اکتبر افزایش داشت. لگوها، هات ویلز، پاترول، LOL سورپرایز و اسکوئیشمالو پرفروش ترین ها در دسته اسباب بازی ها بودند. نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در رده کنسول های بازی پیشتاز بودند و God of War، Madden 23، FIFA 23 و Call of Duty همگی فروش خوبی داشتند.

اعتبار تصویر: rupixen، Markus Spiske



منبع به طور خلاصه: مصرف کنندگان در فصل خرید تعطیلات 2022 رکورد جدیدی را برای هزینه های تجارت الکترونیکی ثبت کردند. طبق آخرین داده‌های Adobe Analytics، مصرف‌کنندگان در مجموع 211.7 میلیارد دلار را بین 1 نوامبر تا 31 دسامبر به صورت آنلاین پرداخت کردند که برای افزایش 3.5 درصدی نسبت به سال گذشته خوب است.

خرج کردن در طول دوره تعطیلات قوی بود. ادوبی به 38 روز اشاره کرد که در آن هزینه های روزانه از 3 میلیارد دلار فراتر رفت که در سطح سال 2021 بود. برای مقایسه، تنها 25 روز در طول فصل تعطیلات 2020 حداقل 3 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد.

تخفیف های عمیق باعث شد برخی از خریداران حساس به قیمت کیف پول خود را باز کنند. در دسته اسباب بازی، تخفیف ها با 34 درصد تخفیف به اوج خود رسید. الکترونیک با کاهش 20 درصدی، 19 درصدی و 17 درصدی قیمت، با کاهش قیمت 20 درصدی، 19 درصدی و 17 درصدی، با کامپیوترها، پوشاک و تلویزیون ها در رتبه پنج برتر قرار گرفتند.

بخونید:  حل و فصل دعوای اپل به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا 10000 دلار برای یک برنامه هزینه کنند

پیکاپ کربساید نیز در فصل تعطیلات گذشته ثابت ماند. بر اساس تجزیه و تحلیل، 21 درصد از سفارشات آنلاین از این روش انجام در سال 2022 استفاده کردند که نسبت به 23 درصد در سال گذشته اندکی کاهش یافته است.

Cyber ​​Monday با درآمد 11.3 میلیارد دلاری، بزرگترین روز تک روزی خرده فروشان بود. جمعه سیاه 9.12 میلیارد دلار دیگر به همراه داشت و روز شکرگزاری نیز 5.3 میلیارد دلار به کل درآمد اضافه کرد. هفته سایبری – دوره بین روز شکرگزاری و دوشنبه سایبری – منجر به 35.2 میلیارد دلار هزینه شد (چهار درصد افزایش نسبت به سال گذشته).