Apple Music از مرز 100 میلیون آهنگ عبور کرد

در واقع، مدت‌ها پیش نبود که رسانه‌های فیزیکی برتر بودند. کتابخانه های موسیقی به تعداد نوار کاست یا سی دی شما محدود می شد. در صورت تقاضا، گوش دادن در حین حرکت محدود به تعداد آلبوم‌هایی بود که می‌توانستید از نظر فیزیکی به اطراف بچسبانید. یک تعویض سی دی در صندوق عقب ماشین شما در سطح بعدی عالی بود. اما با ظهور موسیقی دیجیتال، همه چیز شروع به تغییر کرد و با بهبود سرعت اینترنت، پخش جریانی به جریان اصلی تبدیل شد.

اعتبار تصویر: آندریا پیاکادیو، راکا مفتاح



منبع به طور خلاصه: اپل موزیک اکنون آهنگ های بیشتری نسبت به هر پلتفرم استریم دیگری دارد. رهبر صنعت Spotify ادعای بیش از 80 میلیون آهنگ از جمله بیش از چهار میلیون پادکست را دارد. Tidal که اکنون دارای یک ردیف پخش رایگان و دو پیشنهاد HiFi است، می گوید بیش از 90 میلیون آهنگ دارد.

اپل موزیک اخیراً صد میلیونمین آهنگ خود را اضافه کرده است، نقطه عطفی که تنها بیش از هفت سال پس از راه اندازی سرویس پخش موسیقی در تابستان 2015 رخ می دهد.

قیمت Apple Music 9.99 دلار در ماه برای یک مجوز واحد یا 99 دلار برای یک سال کامل در صورت پرداخت از قبل تعیین شده است. یک طرح خانواده نیز برای کاهش هزینه هر کاربر، مانند طرح دانشجویی برای مشترکین واجد شرایط، در دسترس است.

در همین حال، سری جدید Apple Music Today، هر روز یک غواصی عمیق در تاریخ یک آهنگ جدید دارد تا به هنرمندان کمک کند داستان‌های خود را بهتر بگویند و موسیقی خود را در قالب زمینه‌ای قرار دهند.

بخونید:  مرد سرویس اشتراک ربات ChatGPT را طراحی می کند تا وقت فروشندگان تلفن را آزار دهد و هدر دهد

همانطور که ریچل نیومن، رئیس سرمقاله جهانی Apple Music تاکید می کند، این چیزی بیش از یک عدد است. این نقطه عطف همچنین نشان دهنده تغییر عظیمی است که در دو دهه گذشته در مورد نحوه ساخت، توزیع و مصرف موسیقی شاهد بوده ایم.

سرویس استریم کوپرتینویی با کمی تاخیر وارد بازی شد. اپل موزیک در 30 ژوئن 2015 راه‌اندازی شد و به‌طور قابل‌توجهی بدون یک ردیف تبلیغاتی رایگان عرضه شد. پشتیبانی از صدای بدون اتلاف و صدای فضایی سال گذشته اضافه شد و انتظار می‌رود موسیقی کلاسیک در آینده نزدیک به این ترکیب بپیوندد – یا به عنوان بخشی از Apple Music یا از طریق یک سرویس مستقل.

نیومن گفت که اپل به سرمایه گذاری هنگفتی برای مراقبت انسانی از طریق لیست های پخش سرمقاله و الگوریتم های توصیه ادامه خواهد داد. نیومن افزود: “اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما می دانیم که سرمایه گذاری در مراقبت از انسان برای ایجاد بهترین ارتباط بین هنرمندان و مخاطبان کلیدی خواهد بود.”