این شرکت همچنین ادعا میکند که هنوز به پایان رساندن حرکت به سمت رایانه و فضاهای بازی موبایلی نزدیک نیست. با توجه به ارائه سالانه روز سرمایه گذار، سونی پیش بینی می کند که تقریباً 50 درصد از نسخه های آنها تا سال 2025 از طریق رایانه شخصی یا موبایل در دسترس خواهد بود.
Bungie رسما بخشی از خانواده سونی می شود
خرید کامل SIE و Bungie را با چندین خرید بزرگ دیگر در صنعت از جمله مایکروسافت و اکتیویژن، مایکروسافت و Zenimax و خرید Zynga توسط Take-Two Interactive وارد رینگ کرد. مدیر عامل Bungie پیت پارسونز این خرید را یک گام بزرگ رو به جلو می داند، احساسی که ظاهراً توسط آن منعکس شده است هرمان هالست، رئیس استودیو پلی استیشن.
در طول خرید، به طرفداران Destiny 2 و سایر عناوین مبتنی بر Bungie اطمینان داده شد که هیچ ترسی ندارند. Bungie یک زیرمجموعه مستقل از SIE باقی خواهد ماند و مجبور نخواهد شد که Destiny یا عناوین دیگر را وارد دسته وحشتناک “پلتفرم انحصاری” کند. درعوض، سونی قصد دارد از قابلیتهای تازه بهدستآمده خود برای ارتقای پیشنهادات چند پلتفرمی خود استفاده کند.
چرا مهم است: Sony Interactive Entertainment (SIE) از تکمیل خرید Bungie در روز جمعه خبر داد و رسماً آنها را به بخشی از تحول بزرگ صنعت بازی تبدیل کرد. خرید 3.6 میلیارد دلاری که در ابتدا در ژانویه اعلام شد، به سونی دسترسی کامل به منابع Bungie، پایگاه پخشکننده و توانایی آنها برای پشتیبانی از چندین پلتفرم بازی را میدهد. علیرغم این خرید، Bungie میگوید که مجوز خلاقیت خود را حفظ کرده و به طراحی و انتشار بازیها و محتوای خود ادامه میدهند.
قرارداد خرید Bungie بسته شده است. بنابراین اکنون می توانیم به طور رسمی بگوییم… به خانواده پلی استیشن خوش آمدید. @Bungie! pic.twitter.com/x5jVmelaxl
— پلی استیشن (@PlayStation) 15 جولای 2022