Call of Duty در حال استقرار «کلون‌های» بازیکن برای شناسایی و ناامید کردن متقلبان است

اگر بخواهید بیشتر در مورد این موضوع تحقیق کنید، مقاله‌ای با عنوان «معکوس کردن چرخه تولید تشخیص ضد تقلب با توهمات قابل تنظیم» منتشر شده است.

در جاهای دیگر، تیم Ricochet روش کاهش دیگری به نام شن روان را کنار گذاشته است که حرکت متقلبان را کند یا منجمد می کند. عامل بازدارنده تأخیر اتصال کلاهبرداران به سرور بازی را تنظیم می‌کند و عملاً باعث می‌شود که بازیکنان دیگر به راحتی آن‌ها را انتخاب کنند. به عنوان یک امتیاز اضافی، کاهش گاهی اوقات تنظیمات ورودی بازیکن را تغییر می دهد تا آنها را بیشتر منحرف کند.

توهم ها شخصیت های فریبنده ای هستند که در بازی قرار می گیرند و فقط برای متقلبان مشکوک یا تایید شده قابل مشاهده هستند. این طعمه‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی نیستند، بلکه شبیه‌سازی‌هایی از بازیکنان واقعی هستند که باعث می‌شود آن‌ها واقعی‌تر به نظر برسند. توهم نمی تواند روی هدف، پیشرفت یا تجربه بازی یک بازیکن قانونی تأثیر بگذارد، اما می تواند مشکلات مهمی برای متقلبان ایجاد کند.

به طور خلاصه: تیم مسئول سیستم ضد تقلب Ricochet Activision به پیشبرد استراتژی های خود در برابر متقلب ها ادامه می دهد و آخرین اقدامی که در Call of Duty: Modern Warfare II به کار گرفته شده است بسیار سرگرم کننده است.

به همان اندازه که سرگرم کننده بود، تیم در نهایت تصمیم گرفت شن های روان را از رده خارج کند زیرا بر تجربه گیمرهای قانونی تأثیر گذاشت. با این حال، آنها امکان بازبینی مجدد این مفهوم را در آینده باز گذاشتند.

بخونید:  ایلان ماسک مایکروسافت را به دلیل استفاده غیرقانونی از داده های توییتر تهدید به شکایت کرد

فریب ها همان نوع داده های مشروعی را منتشر می کنند که یک شخصیت واقعی انجام می دهد. به عنوان مثال، aimbot روی آنها قفل می شود، درست مانند یک پخش کننده واقعی. در نتیجه، توهم می تواند هکرها را مجبور کند که خود را به عنوان یک متقلب معرفی کنند (اگر آنها تنها کسی باشند که می توانند طعمه را ببینند و با آن تعامل داشته باشند، باید یک کلاهبردار باشند) و همچنین سرعت آنها را کاهش می دهد.

Call of Duty: Modern Warfare II در حال حاضر می تواند با 45 درصد تخفیف به عنوان بخشی از فروش تابستانی Steam در اختیار داشته باشید که هزینه را تا 13 جولای به 38.49 دلار کاهش می دهد.



منبع

Activision همچنین یک به‌روزرسانی را در مورد روش تشخیص جدید به کار گرفته شده برای آنچه که استفاده مخرب از دستگاه‌های سخت‌افزاری شخص ثالث می‌نامد که مزیت ناعادلانه‌ای ایجاد می‌کند، ارائه کرد. در دو هفته اول، تیم متوجه کاهش 59 درصدی استفاده از دستگاه های متخلف در Modern Warfare II و Warzone شد.