Capcom تراکنش‌های ریز پرداخت به پیشرفت را به Resident Evil 4 Remake اضافه می‌کند

کف دست: Resident Evil 4 در آخر هفته ترکیبی عجیب از DLC پولی و رایگان دریافت کرد. این آپدیت رایگان شامل حالت مزدور می‌شود که بازیکنان تا حد امکان دشمنان خود را در مدت زمان محدود شکست می‌دهند و برای کسب امتیاز بالا در بازی تیراندازی می‌کنند. کپکام وعده داده بود که یک حالت مزدور دارد، بنابراین انتظار می رفت. این قسمت دوم به روز رسانی است که تا حدودی غیرقابل توضیح است.

چیزی که من دریافت نمی کنم این است که بازیکن را نیکل و کم نور می کند تا قفل ارتقاهایی را باز کند که اساساً گیم پلی را تغییر می دهد. نگه داشتن محتوا و مجبور کردن بازیکن ساعت ها از بازی تکراری بیهوده برای به دست آوردن آن رنج ببرد، مگر اینکه باج بدهد، به خصوص که RE4 کار بسیار دشواری است.

در مجموع، یک بازیکن باید 1,427,700 پستا را ذخیره کند (بخوانید: آسیاب کردن برای) تا تمام ارتقاء سلاح های منحصر به فرد بازی را خریداری کند. این رقم شامل هزینه خرید اسلحه از تاجر داخل بازی نمی شود. اگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که دقیقاً همان دیوار پرداخت محتوایی است که EA برای Battlefront II استفاده کرده بود، که در نهایت به دلیل بازخورد پخش کننده آن را کنار گذاشت.

پیش از این، بازیکنان مجبور بودند ساعت‌ها گیم‌پلی بازی کنند تا به اندازه کافی پست (ارز درون بازی) برای خرید فقط یک ارتقاء سلاح به دست آورند. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند برای 80000 پسته، یک نرخ بحرانی 5 برابری برای تفنگ دستی شروع بازی (SR-09 R) دریافت کنند. و چندین سلاح با هزینه ارتقاء 100000 وجود دارد. فقط چند تای ارزان با 10000 زنگ می زنند.

بخونید:  چگونه ویندوز را وادار کنیم که کپی های قبلی فایل های شما را نگه دارد

آیا مدل های کسب و کار پرداخت به پیشرفت را در بازی دوست دارید؟



منبع

در کنار، اما جدا از حالت رایگان Mercenaries، بازیکنان متوجه خواهند شد که اکنون می‌توانند «بلیت‌های ارتقای انحصاری سلاح‌های Resident Evil 4» را خریداری کنند. این کوپن های دیجیتال به بازیکن حق “ارتقای انحصاری سلاح” را می دهد. قیمت هر بلیط 3 دلار است، با بسته های سه تایی 7 دلاری و پنج تایی 10 دلاری. بنابراین برای باز کردن قفل هر ارتقاء سلاح انحصاری در بازی، 40 دلار هنگام خرید عمده و 60 دلار در صورت خرید 20 بلیط مورد نیاز به صورت جداگانه هزینه خواهید کرد.

ببین من متوجه شدم من قدیمی هستم. این روزها تولید بازی‌ها گران‌تر است، مخصوصاً برای برخی از عناوین با بودجه بالاتر. در بسیاری از موارد، قیمت‌ها مطابق با هزینه‌های تولید افزایش نیافته‌اند و DLC‌های پولی و لوازم آرایشی اختیاری که بر گیم‌پلی تأثیر نمی‌گذارند، به جبران این اختلاف کمک می‌کنند. من کاملاً درک می کنم و با پرداخت (یا نه) برای آن چیزها مشکلی ندارم.

در گذشته، گاهی اوقات توسعه دهندگان محتوا را پشت کدهای تقلب قفل می کردند. به طور کلی، اگر می‌توانید آن‌ها را بفهمید یا از مجلات بازی تهیه کنید، با بازی رایگان بودند. آنها رفتار کوچکی بودند که توسعه دهندگان اساساً به عنوان تشکر از خرید بازی به بازیکنان دادند. اکنون توسعه‌دهندگان برای «کدهای تقلب» از بازیکنان پول می‌گیرند.

تفاوت این است که ریزتراکنش های RE4 پیشرفت بازی را آسان تر می کند. محتوای قفل شده Battlefront II عمدتاً از قهرمانان قابل بازی تشکیل شده بود که هیچ مزیت مشخصی نداشتند که آنها را بهتر می کرد (زیبایی).

بخونید:  Linus Torvalds suggests disabling AMD's 'stupid' fTPM to solve a persistent stuttering issue