Diablo IV در کمتر از 24 ساعت به سریع ترین بازی بلیزارد تبدیل شد

بررسی های اولیه نیز به افزایش فروش کمک کرده است، حداقل چند نشریه به Diablo IV امتیاز کاملی داده اند. دادن نمره کامل به یک همیشه آنلاین سخت است فقط به این دلیل که مستلزم آنلاین بودن است. به دلیل ماهیت خود، زمانی که باید 10 دقیقه منتظر بمانید تا بتوانید بازی را شروع کنید، به دلیل مشکلات سرور، مشکلاتی را ایجاد می کند که تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که به صورت انفرادی بازی کنید.

من از اول ژوئن بازی می کنم و می توانم بگویم که حداقل برای من، وقفه ها و مشکلات ورود به سیستم حداقل بوده است. یک بار، بازی به طور غیرمنتظره ای من را بوت کرد و اجازه نداد تا حدود 10 دقیقه به بازی برگردم. با توجه به پشتیبانی بلیزارد، این مشکل شناخته شده پس از چندین تلاش متوالی برای ورود به سیستم رخ می دهد. این اتفاق افتاد اگرچه من فقط یک بار سعی کردم دوباره به آن برگردم.

تنها مشکل واقعی من با D4 درآمدزایی آن است. من به مدل‌های ریزتراکنشی اهمیتی نمی‌دهم، مخصوصاً برای یک بازی 70 دلاری. با این حال، تمام اقلام فروشگاه صرفاً لوازم آرایشی و بهداشتی هستند، بنابراین نیازی به صرف بیش از یک سنت دیگر به بلیزارد نیست. این بازی همچنین در مقایسه با چهار اکت معمولی، فقط سه اکت دارد، به این معنی که اگر بلیزارد قصد دارد برای محتوای اضافی هزینه کند، بهتر است Act 4 رایگان باشد تا بازیکنان طغیان نکنند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم بلیزارد با این الحاقات آینده چه خواهد کرد.

بخونید:  به نظر می‌رسد که Ubisoft's Star Wars Outlaws یک بسط اخلاقی مبهم برای Jedi: Survivor باشد.



منبع Diablo IV به سختی از دروازه خارج شده و چندین رکورد بلیزارد را شکسته است. در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است که در کمتر از 24 ساعت، این بازی به سریع ترین عنوان سازنده در تمام دوران تبدیل شده است. همچنین ادعا کرد که این بازی تمام رکوردهای پیش فروش را برای کنسول و رایانه شخصی شکست. فقط در «چهار روز دسترسی زودهنگام»، بازیکنان پیش‌سفارش بیش از 93 میلیون ساعت (10000 سال) را در بازی ثبت کرده‌اند.

با این حال، زمان من در بازی لذت بخش بوده است. داستان قانع‌کننده است و برخی از افسانه‌ها، مانند اتفاقی که برای Tristram از D3 رخ داد، شگفت‌آور است. مبارزه مانند هر بازی دیابلو راضی‌کننده است و ذهن‌های خلاق بلیزارد تجهیزات جدید و جذابی را ارائه کرده‌اند که در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

سیگار می کشد! Diablo IV کمتر از 24 ساعت پیش به طور رسمی برای همه بازیکنان راه اندازی شد و در حال حاضر یک موفقیت بزرگ است. علاوه بر یک دوره دسترسی اولیه نسبتاً روان، بلیزارد ادعا می‌کند که این بازی بهترین نسخه را در تاریخ شرکت داشته است، رکوردهای فروش را شکسته و در مجموع زمان بازی ثبت شده توسط بازیکنان نزدیک به 100 میلیون ساعت در چهار روز را جمع آوری کرده است.

در واقع، توسعه‌دهنده اخیراً وعده کاهش محتوای فصلی از جمله داستان‌های تازه و لوازم آرایشی را داده است. این هفته، آن را تکرار کرد که هنگام اعلام دو توسعه در حال حاضر در حال توسعه است و به زودی در راه است.

بخونید:  Larian will develop another Divinity: Original Sin game, but not anytime soon

در حالی که شرکت از فاش کردن اعداد واقعی خودداری کرد، به نظر می‌رسد ساعت‌های بازی در چنین زمان کوتاهی نشان می‌دهد که بازی کاملاً خوب پیش می‌رود. سوال واقعی این است که چگونه آن اعداد بر بارگذاری سرور تأثیر می‌گذارند؟

قبل از اینکه بازی برای دسترسی زودهنگام باز شود، بلیزارد ادعا کرد که “واقعاً مطمئن است” که راه اندازی بدون مشکل انجام می شود. اینکه آیا این به معنای راه‌اندازی دسترسی زودهنگام بود یا نه، قابل بحث است. به احتمال زیاد، توسعه دهندگان از دسترسی اولیه به عنوان آخرین “Server Slam” برای شماره گیری ظرفیت سرور و بهینه سازی بازی قبل از راه اندازی رسمی استفاده کردند.

راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو، گفت: «این سال‌ها برای تیم Diablo IV در حال ساخت است. ما بسیار مفتخریم که غنی ترین داستانی را که تا به حال در یک بازی دیابلو گفته شده به بازیکنان ارائه می دهیم.