این فرنچایز طی چند سال بعد تکامل یافت، به ویژه با اضافه کردن تعقیبهای پلیس به این اکشن. تمرکز هنوز بر روی خودروها بود (همانطور که در ورودی هایی مانند پورشه آزاد شده در سال 2000 مشهود است) اما در سال 2003 زمانی که EA دنده خود را تغییر داد تا جنبه متفاوتی از فرهنگ خودرو را به نمایش بگذارد: مسابقات خیابانی و تیونینگ، شروع به تغییر کرد.
این بازی برای ایجاد سبک هنری منحصربهفرد، سایهزنی سلولی را با «واقعیترین ماشینها در تاریخ Need for Speed» ترکیب میکند و تاکید زیادی بر بیان خود از طریق جلوههای رانندگی، روکشها و برشهای انحصاری، و حالتهای برنده قابل تنظیم دارد.
نظر شما در مورد جهتی که EA به سمت فرنچایز می رود چیست؟ آیا آنها به جمعیت شناختی درستی میپردازند یا ترجیح میدهید روی حوزههای متفاوتی از فرهنگ خودرو تمرکز کنند؟
مطالب مرتبط: 27 سال Need for Speed
Unbound همچنین دارای رپر A$AS Rocky هم به عنوان شخصیت درون بازی و هم در موسیقی متن است. اگر وارد عصر جدید، صحنه مسابقات خیابانی زیرزمینی شدهاید، این احتمالاً در کوچه شما خواهد بود.

مسابقات جهان باز با تاکید زیاد بر حالت های چند نفره در عناوین بعدی، به یک پایه اصلی در بازی های NFS بعدی تبدیل شد. با Unbound، به نظر می رسد EA می خواهد صحنه مسابقات خیابانی زیرزمینی را دوباره مرور کند.
Need for Speed Unbound در ۲ دسامبر ۲۰۲۲ روی سری ایکسباکس، پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی مسابقه میدهد. آیا آن را میخرید؟