به طور خلاصه: EA تریلر رسمی Need for Speed Unbound خود را منتشر کرد و سبک هنری جدیدی را که برای متمایز کردن این عنوان از سایر مسابقات اتومبیلرانی موجود در بازار طراحی شده است را برجسته کرد. در NFS Unbound، بازیکنان در تلاش برای رسیدن به چالش نهایی مسابقه خیابانی Lakeshore، The Grand، «با زمان مسابقه میدهند، پلیسها را پیشی میگیرند، و مسابقات هفتگی مقدماتی را انجام میدهند».
Unbound همچنین دارای رپر A$AS Rocky هم به عنوان شخصیت درون بازی و هم در موسیقی متن است. اگر وارد عصر جدید، صحنه مسابقات خیابانی زیرزمینی شدهاید، این احتمالاً در کوچه شما خواهد بود.
این بازی برای ایجاد سبک هنری منحصربهفرد، سایهزنی سلولی را با «واقعیترین ماشینها در تاریخ Need for Speed» ترکیب میکند و تاکید زیادی بر بیان خود از طریق جلوههای رانندگی، روکشها و برشهای انحصاری، و حالتهای برنده قابل تنظیم دارد.
Need for Speed Unbound در ۲ دسامبر ۲۰۲۲ روی سری ایکسباکس، پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی مسابقه میدهد. آیا آن را میخرید؟
نظر شما در مورد جهتی که EA به سمت فرنچایز می رود چیست؟ آیا آنها به جمعیت شناختی درستی میپردازند یا ترجیح میدهید روی حوزههای متفاوتی از فرهنگ خودرو تمرکز کنند؟
مطالب مرتبط: 27 سال Need for Speed
فرنچایز Need for Speed امروز بسیار متفاوت از زمانی است که در سال 1994 عرضه شد. اولین بازی این مجموعه شامل تعداد معدودی از سوپراسپرت های عجیب و غریب بود که تاکید زیادی بر فضای داخلی واقعی، هندلینگ و صدای دنیای واقعی داشتند. آنقدر به واقعیت نزدیک بود که فناوری روز میتوانست ارائه دهد و باعث خارش میلیونها نفر از علاقهمندان به خودرو شد.
این فرنچایز طی چند سال بعد تکامل یافت، به ویژه با اضافه کردن تعقیبهای پلیس به این اکشن. تمرکز هنوز بر روی خودروها بود (همانطور که در ورودی هایی مانند پورشه آزاد شده در سال 2000 مشهود است) اما در سال 2003 زمانی که EA دنده خود را تغییر داد تا جنبه متفاوتی از فرهنگ خودرو را به نمایش بگذارد: مسابقات خیابانی و تیونینگ، شروع به تغییر کرد.
مسابقات جهان باز با تاکید زیاد بر حالت های چند نفره در عناوین بعدی، به یک پایه اصلی در بازی های NFS بعدی تبدیل شد. با Unbound، به نظر می رسد EA می خواهد صحنه مسابقات خیابانی زیرزمینی را دوباره مرور کند.