توسعهدهنده Naughty Dog اوایل این هفته انتشار The Last of Us Part 1 را برای رایانههای شخصی جشن گرفت، اما بر اساس بازخوردهای اولیه، شاید باید زمان بیشتری را برای تنظیم دقیق پورت صرف میکردند تا برنامهریزی برای دور پیروزیشان.
شاید اگر این یک بازسازی از یک بازی 10 ساله نبود، مشکلات کمی ساده تر می شد.
The Last of Us Part 1 برای PC ابتدا قرار بود در 3 مارس عرضه شود، اما چند هفته به عقب افتاد و در نهایت در 28 مارس عرضه شد. نسخه استاندارد با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد و نسخه لوکس 10 دلار بیشتر سفارش می دهد. مورد دوم شامل تعداد انگشت شماری از آیتم های درون بازی مانند پوسته های سلاح و تیرهای انفجاری است.
The Last of Us Part 1 در روز سهشنبه Steam منتشر شد و تا زمان نوشتن این مقاله بیش از 7100 نقد را جمعآوری کرده است. تنها یک سوم از بررسی ها مثبت هستند که عنوان را با میانگین “بیشتر منفی” می گذارد.
توسعهدهنده اضافه کرد که روی وصلهها کار میکند و بهروزرسانیهایی را که در دسترس قرار میگیرند ارائه میکند.
بررسی های کاربران را مرور کنید و شکایات متعددی در مورد استفاده از سخت افزار، عملکرد کلی و بی ثباتی بازی خواهید دید. کامپایل Shader یکی دیگر از شکایات رایج است که چندین نفر ادعا می کنند این فرآیند به تنهایی می تواند یک ساعت یا بیشتر طول بکشد.
برداشت سردبیر: متأسفانه، به نظر میرسد که پرتابهای پرتابشده به جای استثنا در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند. اینترنت کمکی نمیکند، زیرا این امکان را دارد که امروز راهاندازی شود و فردا هر گونه سر و صدایی را بهم بزند. این نوعی رفتار است که باعث میشود شما حسرت روزهای قدیم را داشته باشید که در آن توسعهدهندگان یک عکس برای درست کردن آن داشتند و تا زمانی که همه چیز مرتب نشده بود، ارسال نمیکردند.
با این وجود، ناتی داگ ظاهراً در این مورد است. در یک سند پشتیبانی که شب گذشته منتشر شد، Naughty Dog اعلام کرد که در حال بررسی چندین مورد از جمله زمان بارگذاری طولانی سایهزن، مشکلات عملکرد و پایداری هنگام بارگذاری شیدرها، مشکلات مربوط به درایورهای گرافیکی قدیمیتر، ناتوانی در راهاندازی بازی با وجود رعایت حداقل سیستم مورد نیاز است. و نشت حافظه احتمالی.