اینتل از برندگان شکار لاشخور به دلیل تاخیر و نشان دادن جوایز عذرخواهی می کند

با کمال تعجب، این ایمیل همچنین حاوی یک نکته جدید در مورد پردازنده‌های گرافیکی است: A770 دارای 16 گیگابایت حافظه و A750 دارای 8 گیگابایت حافظه است. اگر توجه کرده باشید، نباید تعجب کنید، اما این اولین بار است که اینتل واقعاً این اعداد را به اشتراک می گذارد.

اینتل هفته گذشته یک ایمیل برای برندگان شکار ارسال کرد. VideoCardz توانست نگاهی به آن بیاندازد و از قسمت زیر اسکرین شات گرفت.

این یک راه طولانی برای همه شما بوده است. در حالی که تاخیرهایی در عرضه نهایی گرافیک Intel Arc برای دسکتاپ وجود دارد، ما می خواهیم روشن کنیم که این راه اندازی نزدیک تر است.

همه ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در تابستان امسال جوایز Xe HPG Scavenger Hunt را تحویل می‌دهیم، زیرا محصول در حال شروع به جمع شدن است. در زیر عکس‌هایی از ورود کارت گرافیک Intel Arc A750 به دفاتر اینتل با بسته‌بندی آماده برای آزمایش نهایی قبل از نمونه‌برداری با پرس آمده است.

اعتبار سرصفحه: نکات فنی لینوس



منبع

در متن: در ماه ژانویه، اینتل Xe HPG Scavenger Hunt چند ماهه و با پلتفرم به پایان هیجان انگیز خود رسید. اینتل گفت که جوایز پردازنده‌های گرافیکی جدید Arc Alchemist خواهند بود، اما از آنجایی که هنوز به دلیل تاخیرهای ظاهری راه‌اندازی نشده‌اند، برندگان منتظر مانده‌اند.

اینتل به خود مهلت داده است تا جوایز را تحویل دهد و احتمالاً پردازنده‌های گرافیکی موجود در آن را راه‌اندازی کند: پایان تابستان. به نظر می رسد که این شرکت در تلاش است تا GPU ها را ظرف چند هفته آینده در قفسه های فروشگاه ها و حتی زودتر در اختیار بازبین قرار دهد، که باید منتظر آن بود.

بخونید:  چین اولین کشوری است که تاکسی های پرنده خودران را تایید می کند

اینتل راه‌اندازی کامل دسکتاپ را آغاز کرده است، که می‌توانید آن را در محتوای اخیر ارسال شده در سایت جدید Intel Arc News arc.intel.com، مصاحبه‌های مطبوعاتی فناوری اخیر با رایان شوت و تام پترسون، و یک افشای غافلگیرکننده از اینتل مشاهده کنید. کامیون بازی آرک.

اینتل پردازنده‌های گرافیکی برنده شده را به عنوان جایزه فاش می‌کند. 100 بازیکن با بالاترین امتیاز جایزه بزرگ A770 را به دست آوردند و 200 بازیکن بعدی جایزه رتبه اول A750 را به دست آوردند. همه برندگان نیز مقداری کالا دریافت می کنند.