بازی های جدید ترمیناتور و روبوکاپ در حال ساخت هستند، تریلرها را تماشا کنید

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه بازی Terminator برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها وجود ندارد – Nacon فقط گفته است که “در آینده‌ای دور” عرضه خواهد شد. فقدان گیم پلی در کلیپ تیزر نشان می دهد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.



منبع

Teyon Games، شرکت سازنده نوشت: NACON و Teyon با MGM کار می کنند تا یک تجربه بازی معتبر RoboCop را توسعه دهند که به DNA فرنچایز وفادار باشد، در حالی که گیمرها را در یک داستان اصلی غوطه ور می کند که آنها را قادر می سازد به عنوان کسی جز خود RoboCop بازی کنند. Terminator: Resistance (اما نه بازی آینده ترمیناتور).

چیزی که باید منتظرش بود: خبر عالی برای طرفداران فیلم‌های اکشن خشونت‌آمیز دهه 80 (و 90): ناشر Nacon اعلام کرده است که بازی‌های جدیدی با حضور Robocop و Terminator در دست توسعه هستند. در مورد سابق، ستاره اصلی پیتر ولر دوباره نقش خود را به عنوان افسر پلیس سایبورگ دیترویت بازی خواهد کرد که چیزی جز تیراندازی به جنایتکاران در کشاله ران را دوست ندارد.

پیوستن به Robocop یک عنوان جداگانه ترمیناتور خواهد بود، این عنوان توسط توسعه دهنده Rims Racing، Nacon Studio Milan ساخته شده است. این یک بازی بقا در جهان باز است که پس از رویدادهای روز داوری اتفاق می‌افتد، بنابراین احتمالاً به جای کنترل T-800 و سایر ماشین‌ها، از آن‌ها پنهان خواهید شد.

تریلر Robocop: Rogue City به ما نگاهی به FPS می‌دهد که قرار است در ژوئن سال آینده برای PC، PS5 و XBOX Series X/S منتشر شود. در کلیپ گیم پلی بازی، نکات زیادی به فیلم اصلی وجود دارد، از جمله پوشش هدف گیری قفل شده Robocop، ED-209، و “می توانید پرواز کنید؟” خطی که اولین بار توسط پسر بد کلارنس بادیکر استفاده شد. ما همچنین نگاهی به تجسم دیجیتالی ولر در حین بیان جمله معروف “مرده یا زنده، تو با من می آیی” می اندازیم.

بخونید:  اسکوئر انیکس تایید کرد که Final Fantasy XVI در نهایت برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد

چندین بازی ویدیویی Robocop در طول سال‌ها وجود داشته است، اگرچه تنها بازی‌هایی که این نویسنده به یاد می‌آورد پلتفرمر کابینت آرکید دهه 80 و نسخه Amiga بود.