برادران سوپر ماریو Wonder در حال حاضر به لطف شبیه سازی Switch بر روی رایانه شخصی قابل پخش است

در یک کلمه: برادران سوپر ماریو Wonder، بازی مورد انتظار بازگشت به پلتفرم اسکرول جانبی برای سری بازی های ویدیویی نمادین نینتندو، قرار است در 20 اکتبر 2023 منتشر شود. با این حال، گیمرهای رایانه شخصی می توانند از قبل از طریق سوییچ طعم عنوان جدید ماریو را بچشند. تقلید

برادران سوپر ماریو انتظار می رود که Wonder تا پایان هفته به عنوان یک Switch انحصاری عرضه شود و مطابق با سنت نینتندو در تولید شخص اول باشد. با این حال رام Super Mario Bros. هفته گذشته Wonder به صورت آنلاین به بیرون درز کرد و به نظر می رسد که شبیه سازهای سوییچ قادر به اجرای کدهای بازی با کمترین مشکل هستند.

اخیراً چندین بازی سوییچ قبل از انتشار رسمی به بیرون درز کرده اند، از جمله عناوین محبوبی مانند Pokemon Brilliant Diamond و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که قبل از عرضه رسمی روی رایانه های شخصی قابل بازی بودند. سایر نسخه‌های پرطرفدار سوییچ، مانند Red Dead Redemption، Bayonetta 3، Monster Hunter Rise، Xenoblade Chronicles: Definitive Edition و Pikmin 4 نیز پس از انتشار به سرعت در شبیه‌سازهای سوییچ قابل پخش شدند.

شبیه سازهای سوییچ پیشرفت قابل توجهی داشته اند و پروژه هایی مانند Ryujinx و yuzu تجربه بازی خوبی را در هر سه پلتفرم اصلی رایانه شخصی (ویندوز، لینوکس، macOS) ارائه می دهند. علی‌رغم برخی مشکلات سازگاری، این شبیه‌سازها اغلب تجربه اصلی بازی را با ویژگی‌هایی مانند وضوح و مقیاس‌بندی بافت، بهبود FPS و سایر گزینه‌های پیشرفته بهبود می‌بخشند.

حالا که Super Mario Bros. Wonder به شکل رام فاش شده است، اسپویل های آنلاین و ضبط های ویدئویی گسترده هستند. به نظر می رسد آخرین عنوان Super Mario با Ryujinx، یک شبیه ساز سوئیچ منبع باز “تجربی” که هدف آن ارائه “دقت و عملکرد عالی” از طریق یک رابط کاربر پسند است، سازگار است.

بخونید:  نظرات، مزایا و معایب Google Pixel 7

این شبیه ساز قادر به اجرای Super Mario Bros است. در رزولوشن 4K و 60 فریم در ثانیه شگفت‌زده می‌شویم، اگرچه ما نتوانستیم اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار مورد نیاز برای دستیابی به این سطح از عملکرد پیدا کنیم. از آنجایی که این بازی یک پلتفرمر دوبعدی اسکرول جانبی با اسپرایت های سه بعدی است، لذت بردن از آن بر روی صفحه نمایش رایانه شخصی نباید چندان دشوار باشد.

البته بازیکنان باید یک کپی از رام بازی دریافت کنند، اما علاقه مندان به شبیه سازی احتمالاً از قبل می دانند که چگونه به آن دسترسی داشته باشند. نتیجه نهایی باید مانند بررسی های اولیه Super Mario Bros مفید باشد. شگفت انگیز به طور کلی مثبت بوده است.

منبع