پیت هاینز کهنه کار بتسدا پس از 24 سال حضور در این شرکت بازنشسته می شود

چه اتفاقی افتاده؟ پیت هاینز، مدیر قدیمی Bethesda اعلام کرده است که شرکت را ترک می کند. این تصمیم به طرز وحشتناکی به تصمیم شرکت مادر بتسدا، مایکروسافت، نزدیک است که رکورد خرید Activision Blizzard King را به مبلغ 69 میلیارد دلار تکمیل کرد. هاینز در پست X (توئیتر) خود گفت که برای “کاوش” سایر “علائق و علایق” خود بازنشسته می شود.

پیت هاینز در سال 1999 به عنوان معاون ارشد بازاریابی و ارتباطات در سراسر جهان در Bethesda شروع به کار کرد، در همان سالی که Zenimax شرکت را تصاحب کرد. اکتبر گذشته، او به سمت مدیر انتشارات ارتقا یافت. هاینز در طول مسئولیت خود، کمپین های بازاریابی را برای بزرگترین بازی های استودیو، از جمله Morrowind (2002)، Oblivion (2006)، Fallout 3 (2008)، Fallout: New Vegas (2010)، The Elder Scrolls Online (2014) و Fallout. 4 (2015).

هاینز اوایل صبح دوشنبه در توییتی نوشت: «پس از 24 سال، من تصمیم گرفتم که زمان من در Bethesda Softworks به پایان رسیده است. من در حال بازنشستگی هستم و فصل جدید هیجان انگیزی را در زندگی خود آغاز خواهم کرد که در آن علایق و علایقم را کشف می کنم، زمانی را که می توانم داوطلبانه می گذارم و زمان بیشتری را برای لذت بردن از زندگی اختصاص می دهم. هاینز از خداحافظی امتناع کرد و قول داد که عضوی از جامعه باقی بماند.

هاینز اغلب در کنفرانس هایی با کارگردان و تهیه کننده بتسدا تاد هاوارد شرکت می کرد و در آن سخنرانی می کرد. این دو به طور گسترده ای به عنوان سخنگویان شرکت دیده می شوند، حتی بیشتر از مدیران عامل فعلی و سابق توری دالر و جودی سیبرت قابل مشاهده تر و پر سر و صداتر.

بخونید:  به گفته AV-Comparatives، Microsoft Defender فاقد قابلیت‌های تشخیص آفلاین است

بتسدا به اعلامیه او پاسخ داد، سپاسگزار حضور عمومی او و تشکر از او برای کمک هایش به شرکت در دو دهه گذشته. چند دقیقه بعد، بتسدا یک یادداشت پزشکی زیبا برای او نوشت. بهانه نکات کار.

این توییت یک تمسخر خوش اخلاق برای تمایل او به نوشتن بازیکنان بود.یادداشت های دکتردرست قبل از انتشار بازی. جدیدترین بازیکنان Starfield آن کار، مدرسه یا کارهای خانه را «برای آینده قابل پیش‌بینی» در آستانه راه‌اندازی Early Access بهانه کرده‌اند.

یادداشت جعلی گفت: “لطفا _________ را ببخشید.” آنها در حال حاضر تحت درمان برای عفونت ناشی از نیش آشتا پس از سفر اخیر به Tau Ceti II هستند.

اگرچه بازنشستگی او زمانی رخ می دهد که مایکروسافت ادغام خود را با Activision نهایی می کند، اما هیچ نشانه ای مبنی بر اخراج او وجود ندارد. با این حال، هاینز در طول شهادت خود در مقابل FTC احساسات منفی خود را در مورد این معامله ابراز کرد. او گفت که ناامیدکننده بود که مایکروسافت به Activision اجازه داد تا Call of Duty را به صورت کراس پلتفرم نگه دارد در حالی که Bethesda را مجبور کرد استارفیلد (و The Elder Scrolls VI) را در انحصار Xbox و PC نگه دارد.

با این حال، او این موضوع را با تکرار احساسات تاد هاوارد کاهش داد و گفت که ساخت بازی‌ها به صورت انحصاری توسعه را ساده‌تر می‌کند و به Starfield اجازه می‌دهد زودتر از زمانی که به توسعه نسخه پلی‌استیشن ادامه دهند، راه‌اندازی کند.

بخونید:  Intel Core i7-13700K Review: Ryzen 7 7700X Versus

“ما قرار نمی دهیم [Starfield] به نظر من، اگر از یک پلتفرم کامل اضافی پشتیبانی کنیم، در 9 هفته آینده، این مدیر اجرایی گفت.

هاینز دومین مدیر اجرایی مایکروسافت است که پس از بسته شدن قرارداد فعال سازی، بازنشستگی خود را اعلام کرد. بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن اعلام کرد که در پایان ماه دسامبر سمت خود را ترک خواهد کرد.

منبع