سونی مکان بهتری برای ذخیره و شارژ هدفون جدید خود پیدا کرده است. داخل کنترلر شما

دیدگاه سردبیر: اغلب اتفاق نمی افتد که یک اختراع من را تحت تأثیر قرار دهد – بیشتر اوقات می توانم آن را بگیرم یا ترک کنم. با این حال، حق ثبت اختراع اخیر سونی برای کنترلری که به عنوان شارژر و ذخیره‌سازی برای هدفون‌های بی‌سیم آینده‌اش عمل می‌کند، من را به خط پایان رسانده است.

سونی اخیراً پخش دستی پورتال پلی‌استیشن، مجموعه ارتقا یافته هدفون‌های روی گوش Pulse 3D (که اکنون Pulse Elite نامیده می‌شود) و هدفون کاملاً جدید Pulse Explorer را معرفی کرده است. لوازم جانبی صوتی برای کسانی که هدفون را به قوطی ها ترجیح می دهند عالی است و شامل میکروفون دوگانه، صدای بدون افت، فیلتر نویز هوش مصنوعی و کیف شارژ است.

هفته گذشته، سونی حق ثبت اختراعی را برای یک کنترلر جدید به ثبت رساند که کاملاً (جناس در نظر گرفته شده) با هدفون های Pulse Explorer آینده خود جفت می شود. با توجه به شماتیک ها، این کنترلر دارای پورت هایی در پشت خواهد بود که کاربران می توانند هدفون خود را برای شارژ و ذخیره سازی در آن قرار دهند. محفظه ها نیز جفت شدن را آسان تر می کنند.

این طراحی به سونی اجازه می‌دهد تا Pulse Explorer را بدون قاب شارژ بفروشد، زیرا کنترلر جایگزین نیاز به ذخیره‌سازی و شارژ می‌شود. این همچنین می‌تواند فرآیند جفت‌سازی را ساده‌تر کند، زیرا هدفون‌ها بدون تعامل کاربر به غیر از قرار گرفتن در محفظه‌ها، با کنترل‌کننده جفت می‌شوند. حق ثبت اختراع سونی ادعا می کند که جفت کردن دستگاه های شنود به کنترلر به جای کنسول، اتصال صوتی بهتری ایجاد می کند.

هدفون ها می توانند از ارتباطات پرسرعت استفاده کنند
اتصال بین کنترلر و دستگاه محاسباتی (کنسول) برای برقراری ارتباط با دستگاه محاسباتی برقرار می شود و در نتیجه ارتباط با تاخیر کم بین هدفون و دستگاه محاسباتی برقرار می شود.

به سختی می توان گفت که طراحی نهایی چگونه می تواند باشد. DualSense اصلاح شده منطقی است، اما چیزی با ظاهر کاملاً جدید نیز امکان پذیر است. صرف نظر از زیبایی طراحی، اسناد ثبت اختراع تضمین می کند که همچنان تمام ویژگی های DualSense، از جمله پد لمسی، لمسی، و محرک های حساس به فشار را دارد. سونی چهار نسخه بالقوه مختلف ارائه کرده است.

بخونید:  وصله‌های AMD میان‌افزاری خراب شده که هسته‌ها را در Ryzen 5 7600X غیرفعال می‌کند.

همه آنها یکسان هستند به جز نحوه قرارگیری هدفون ها در هنگام قرار دادن در دستگاه. سه مدل از این مدل‌ها، محفظه‌هایی را نشان می‌دهند که در مرکز بالای عقب قرار دارند. گزینه چهارم پورت هایی است که در نزدیک ترین طرف ها به دسته های کنترلر قرار دارند.

به نظر من سونی باید از ابتدا این ایده را دنبال می کرد و در کنار پالس اکسپلورر معرفی می کرد، حتی اگر باعث تاخیر در هدفون شود. از آنجایی که این فقط یک حق ثبت اختراع است، هیچ تضمینی وجود ندارد که این کنترلر وارد بازار شود، اما من این ایده را دوست دارم و امیدوارم که این کار انجام شود.

منبع