بلیزارد کامپیوتری پر از خون را ارائه می دهد که همیشه می خواستید

WTF؟! بلیزارد را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، بلیزارد به خاطر کمپین های بازاریابی خود در زمینه تبلیغ عناوین AAA شناخته شده است. ناشر Diablo و Modern Warfare از هر تاکتیکی که می‌توان تصور کرد، از تبلیغات در ابعاد ساختمانی در نیویورک و لاس وگاس گرفته تا پیام‌های تلفنی مخفی برای فاش کردن اطلاعات و افشای بازی‌ها استفاده کرده است. آخرین کمپین این شرکت که فصل 2 دیابلو 4 را تبلیغ می کند، یک بار دیگر پیشرفت کرده است و به بازیکنان شرکت کننده فرصتی برای برنده شدن رایانه شخصی خود را ارائه می دهد.

این هفته، بلیزارد اخبار جدیدترین تبلیغ خود را برای فصل دوم Diablo 4، Blood Harvest منتشر کرد. در طول دوره تبلیغاتی، بازیکنان شرکت‌کننده می‌توانند آیتم‌های درون بازی به دست آورند و شانس برنده شدن یک رایانه شخصی سفارشی ممتاز با خون واقعی انسان را داشته باشند. شما درست خواندید. طرفداران Diablo 4 می توانند برای برنده شدن یک رایانه شخصی وارد شوند واقعی خون انسان

اگرچه به نظر می رسد یک ترس بازاریابی خالص است، اما در واقع این کمپین با بهترین نیت و به عنوان یک بازی با موضوع فصل جاری Crimson طراحی شده است.

در این تبلیغ، «Blizzard’s Real Blood Drive»، یک کمپین اهدای خون با هدف کمک به مراکز اهدایی برای «برداشت» 666 لیتر خون حیاتی بین 20 اکتبر تا 20 نوامبر، ارائه می شود. در طول دوره تبلیغاتی، بازیکنان مستقر در ایالات متحده می توانند با اهدای خون در هر مرکز اهدایی واجد شرایط و ثبت مشارکت خود از طریق وب سایت Blood Harvest شرکت کنند.

طبق این تبلیغ، بلیزارد پس از رسیدن به 33، 66 درصد و 100 درصد اهداف اهدایی خود، سلاح‌های آرایشی، زره‌ها و پایه‌های با روکش زرشکی را باز می‌کند. این تبلیغ همچنین رسیدن به 100٪ هدف خود را با اهدای یک رایانه شخصی شخصی تزئین شده و آغشته به خون انسان جشن می گیرد.

بخونید:  کارت گرافیک آینده انویدیا RTX 4090 می تواند دو برابر سریعتر از RTX 3090 باشد

علاوه بر خون، این رایانه شخصی دارای GeForce RTX 4090 روی بلوک آبی EK Quantum Vector، پردازنده Core i9 اینتل، 64 گیگابایت رم DDR5 و فضای ذخیره‌سازی فراوان خواهد بود. در این پست آمده است که مسابقه رایانه شخصی برای همه شرکت کنندگان بالای 18 سال آزاد خواهد بود و نه فقط کسانی که در دوره تبلیغاتی خون اهدا کردند.

Diablo 4 Season of Blood که در اوایل اکتبر معرفی شد، مکانیک خون آشام جدیدی را به گیم پلی این فصل اضافه می کند. مکانیک جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بیش از 20 قدرت خون آشام مختلف را که برای تقویت بیشتر شخصیت‌هایشان طراحی شده‌اند، باز کرده و مهار کنند.

به سبک واقعی بلیزارد، به‌روزرسانی فصلی جدید با اهداف معیوب و سیستم پاداش، باگ‌هایی که سهواً قابلیت‌های متقاطع را غیرفعال می‌کردند، و سیستم پاس نبرد معیوب که بازیکنان را از ادعای جوایز باز می‌داشت، منتشر شد.

خوشبختانه برای همه کسانی که درگیر بودند، بلیزارد توانست به سرعت این مسائل و مشکلات دیگر را حل کند و مسیر خود را معکوس کرد و به طور بالقوه از عرضه ای مشابه با نسخه فاجعه بار فصل 1 خود اجتناب کرد.

منبع