هر گزارش خرابی Mortal Kombat 1 تا 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی را اشغال می کند

کف دست صورت: کاربران معمولاً نگران انباشته شدن گزارش های خطا نیستند، زیرا آنها معمولاً فایل های متنی با حجم چند کیلوبایت هستند. با این حال، بازیکنان رایانه شخصی Mortal Kombat 1 کشف کرده‌اند که زباله‌های بزرگ باعث ناپدید شدن اسرارآمیز فضای ذخیره‌سازی می‌شوند. NetherRealm و WB Games در حال بررسی این موضوع هستند.

اگر در حین بازی Mortal Kombat 1 دچار خرابی های مکرر شده اید و نمی دانید که چرا فضای دیسک سیستم عامل شما در حال کاهش است، احتمالاً گزارش های خرابی بازی دلیل آن است. بازی مبارزه ای رقابتی اخیراً منتشر شده پس از نصب به 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد، اما خرابی های مکرر این حجم را برای برخی از بازیکنان تقریباً دو برابر کرده است.

آزمایش با چندین کاربر و PCGamesN نشان می‌دهد که هر بار که Mortal Kombat 1 خراب می‌شود، یک پوشه گزارش خرابی جدید در یکی از دو مکان در فهرست App Data ایجاد می‌کند. برای آزاد کردن فضا، کاربران باید پوشه‌ها را در C:\Users\ حذف کنند.[UserName]\AppData\Local\MK12\Saved\Steam\Crashes و C:\Users\[UserName]\AppData\Local\CrashDumps.

هر پوشه حاوی یک فایل Windows Crash Dump است که می تواند تقریباً 1 گیگابایت حجم داشته باشد. کاربران در X (تویتر سابق) و انجمن گفتگوی Steam بازی تجربه بسیاری از خرابی ها را توصیف می کنند که گزارش ها بین 16 تا 70 گیگابایت را اشغال می کنند.

از آنجا که گزارش ها در پوشه AppData قرار می گیرند، فضای درایو سیستم عامل را اشغال می کنند. بنابراین، نصب Mortal Kombat 1 بر روی یک درایو ثانویه بزرگ مشکل را حل نمی کند.

بخونید:  Intel cuts 12th-gen Core CPU pricing ahead of Raptor Lake Refresh

یک مدیر انجمن تأیید کرد که WB Games در حال بررسی این موضوع و سایر مسائل است. گزارش‌های خرابی عظیم یک مشکل هستند، اما محاسبات حاصل از نظرات نشان می‌دهد که برخی از کاربران ده‌ها تصادف را در یک ماه پس از انتشار Mortal Kombat 1 تجربه کرده‌اند که صرف‌نظر از اندازه گزارش‌های خرابی نگران‌کننده است.

معروف ترین بحث فنی بازی مربوط به گرافیک نسخه سوییچ است. تلاش برای تحویل Mortal Kombat 1 به کنسول دستی شش ساله نینتندو یک کار بلندپروازانه است، زیرا این بازی فقط از کنسول های نسل فعلی و رایانه شخصی پشتیبانی می کند. با این حال، NetherRealm به هر حال به دلیل پایه نصب غیرقابل انکار بزرگ سوییچ، آن را با نتایج تکان دهنده امتحان کرد.

اندکی پس از راه‌اندازی، کاربران سوییچ گرافیک‌های غیرقابل قبول، اشکالات عجیب و غریب و عملکرد ناسازگار را گزارش کردند. شاید بارزترین جنبه مشکل این باشد که قیمت این نسخه مانند نسخه های دیگر – 70 دلار است. NetherRealm از آن زمان یک پچ بزرگ منتشر کرده است که بازیکنان می گویند گرافیک را تا حدودی بهبود می بخشد و برخی از مشکلات را برطرف می کند، اما مشکلات دیگر همچنان باقی می مانند.

منبع