خودتان را رها کنید: ساعت 7 صبح به وقت PT/10 صبح به وقت شرقی اپل از آیپد پرو OLED (احتمالاً) جدید مجهز به M4 رونمایی می کند.

به طور خلاصه: اپل تنها چند ساعت دیگر از آیپدهای جدید مورد انتظار خود رونمایی خواهد کرد و شما می توانید کل رویداد را در اینجا تماشا کنید. انتظار می‌رود که این شرکت اولین آی‌پد پرو OLED را که احتمالاً از تراشه جدید M4 قدرت می‌گیرد و آی‌پد ایر 12.9 اینچی را در ساعت 7 صبح PT/10 صبح به وقت شرقی معرفی کند.

رویداد Let Loose فقط آنلاین اپل به صورت زنده در یوتیوب پخش می شود – می توانید جاسازی را در بالای صفحه تماشا کنید – و همچنین وب سایت شرکت و برنامه Apple TV+.

شایعه شده است که کوپرتینویی از کیس جدید آیپد پرو، آی پد ایر، اپل پنسل و کیبورد جادویی اواخر امروز رونمایی خواهد کرد. اما این تبلت پرو است که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.

تقریباً مطمئن به نظر می رسد که پرو جدید اولین آیپد در سری طولانی مدت با پنل OLED باشد. به گفته مارک گورمن، کارشناس اپل مقیم بلومبرگ، این تراشه همچنین می تواند با تراشه جدید M4 راه اندازی شود، که به لطف موتور عصبی جدید، آیپد پرو بعدی را به عنوان اولین دستگاه واقعاً مجهز به هوش مصنوعی اپل قرار می دهد.

عرضه M4 کمی بیش از شش ماه پس از رونمایی از سری M3 ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما طبق گزارش ها، اپل چیپست M3 را دیرتر از حد انتظار عرضه کرده است. از آنجایی که مایکروسافت یک روز قبل از مایکروسافت بیلد در پایان ماه جاری میزبان یک رویداد سرفیس و هوش مصنوعی است، جایی که دستگاه‌های سرفیس مجهز به نسل بعدی را به نمایش می‌گذارد، اپل ممکن است بخواهد با رونمایی از تراشه‌های M4 از رقیب خود پیشی بگیرد. اولین.

بخونید:  SK Telecom argues that 5G didn't achieve its original goals

با فرض صحت شایعات، تعجب آور نیست که ببینیم آیپد پرو گران قیمت – ارزان ترین مدل 12.9 اینچی فعلی با قیمت 1099 دلار عرضه می شود – حتی گرانتر می شود. خبر خوب برای طرفداران تبلت های بزرگتر این است که انتظار می رود آیپد ایر 12.9 اینچی نیز در کنار مدل 10.9 اینچی که همان اندازه پرو را ارائه می دهد اما با قیمت بسیار پایین تری عرضه می شود. هر دو مدل iPad Air می توانند از چیپست M3 نیز پشتیبانی کنند.

در جای دیگر، یک صفحه کلید جادویی جدید با قاب آلومینیومی بادوام تر و همچنین یک قلم اپل به روز شده ظاهر می شود که می تواند بازخورد لمسی بهبود یافته ای را ارائه دهد.

حتماً ساعت 7 صبح به وقت شرقی / 10 صبح به وقت شرقی بازگردید تا کل رویداد را به صورت زنده تماشا کنید.

منبع