بازی The Evil Within در حال حاضر رایگان در فروشگاه Epic Games است، بازی The Evil Within 2 هفته آینده در دسترس خواهد بود.

به اختصار: تعداد کمی از ترکیب ها می توانند با هالووین و بازی های رایگان مطابقت داشته باشند. فروشگاه اپیک گیمز هر دو را گرد هم آورده و در حال حاضر The Evil Within را ارائه می‌کند. هفته آینده جانشین بازی یعنی The Evil Within 2 عرضه خواهد شد.

The Evil Within که در سال 2014 منتشر شد، توسط خالق سری Resident Evil، Shinji Mikami ساخته شد. اگر ژانر کلاسیک مخفی کاری و بقا را دوست دارید، احتمالاً این یکی را دوست خواهید داشت. این فیلم همچنین دارای یک تن خون در جریان است و همچنین لحظات بسیار آزاردهنده ای از جمله پرش های متعدد و بخش های تعقیب و گریز دارد.

اگرچه ممکن است مطابق با آثار مشهورتر میکامی نباشد، اما چیزهای زیادی برای خوشحال کردن طرفداران ترسناک بقا در حین بازی The Evil Within وجود دارد. بررسی‌ها در زمان انتشار بیشتر مثبت بودند، و اگر قبلاً آن را بازی نکرده‌اید، قطعاً ارزش امتحان رایگان را دارد.

The Evil Within همچنین در سال 2021 چند ویژگی جدید دریافت کرد، از جمله حالت اول شخص، گزینه‌های میدان دید و انفجارهای طولانی‌تر سرعت. حتی اگر کارها را خیلی سخت می‌بینید، حتی می‌توانید مهمات بی‌نهایتی به خودتان بدهید، اگرچه Polygon خاطرنشان می‌کند که برای برخی از این امتیازات به یک حساب Bethesda.net نیز نیاز دارید.

دومین عنوانی که اپیک گیمز این هفته عرضه می کند Eternal Threads است. این بازی به عنوان یک بازی پازل تک نفره و اول شخص بر اساس داستانی از دستکاری زمان، انتخاب ها و عواقب توصیف شده است. این بازی در سال 2022 منتشر شد و امتیاز بسیار مثبتی در استیم دارد.

بخونید:  فروش رایانه های شخصی در ایالات متحده در سه ماهه سوم با وجود تبلیغات جذاب، 12 درصد کاهش یافت

در حالی که The Evil Within اغلب نقدهای خوبی دریافت کرد، جانشین آن، هفته آینده هدایای فروشگاه Epic Games، به عنوان بهترین بازی مورد ستایش قرار گرفت. The Evil Within 2 که در سال 2017 منتشر شد توسط جان یوهاناس کارگردانی شد و به لطف این بازی بسیار جاه طلب تر از نسخه قبلی خود است. یک ساختار از نوع جهان باز با نقشه های بزرگ. اینجا همچنین جایی است که هیولای رئیس بدنام بدنام را پیدا خواهید کرد، که یکی از اصلی‌ترین چیزهایی است که این نویسنده از نمایشنامه‌اش به یاد می‌آورد.

دومین بازی رایگان هفته آینده Tandem: A Tale of Shadows است، یک پلتفرم پازل با رتبه بسیار مثبت Steam. خیلی خوب به نظر می رسد.

The Evil Within و Eternal Threads را می توان تا 26 اکتبر به صورت رایگان دریافت کرد. این زمانی است که The Evil Within 2 و Tandem: A Tale of Shadows تا 2 نوامبر توزیع خواهند شد.

منبع