بهترین دوست انسان: سگ برای رقابت در کنار انسان های اسپیدرانر در AGDQ 2024

یک پسر خوب: Awesome Games Done Quick، نسخه زمستانی ماراتن سرعت دویدن خیریه، اولین تکرار این رویداد دوسالانه خواهد بود که یک رقیب سگ را به نمایش می گذارد. Speedrunner JSR اخیراً به اشتراک گذاشت که سگش، یک شیبا اینو به نام Peanut Butter (یا PB، که اتفاقاً مخفف بهترین شخصی است، یک اصطلاح محاوره ای در جامعه سرعت دویدن)، در AGDQ 2024 در ژانویه شرکت خواهد کرد.

این یک مسابقه مستقیم خواهد بود (مطمئناً برای شرکت کنندگان ناامید کننده است) اما با این وجود قابل توجه است.

کره بادام زمینی خواهد شد بازی کردن Gyromite، یک بازی که در سال 1985 برای سیستم سرگرمی نینتندو به عنوان یکی از تنها دو عنوان طراحی شده برای استفاده با لوازم جانبی ROB (Robotic Operating Buddy) منتشر شد. PB از یک کنترلر بازی سفارشی نگاشت شده به چهار دکمه برای کمک به شما در بازی استفاده می کند: A، B، هر دو دکمه و دکمه انتخاب.

چند ماه پیش، JSR ویدیویی از اتمام بازی پسر خوب در ساعت 25:29 آپلود کرد. آیا پوچ می تواند بهترین های شخصی خود را در AGDQ شکست دهد؟ خواهیم دید.

Games Done Quick از سال 2010 یک سازمان دهنده پیشرو در رویدادهای speedrunning بوده است. این سازمان هر سال میزبان دو رویداد برجسته است: Awesome Games Done Quick در زمستان و Summer Games Done Quick در فصل گرم. ماراتن‌های دوسالانه برای دو موسسه خیریه اصلی جمع‌آوری می‌کنند: پزشکان بدون مرز و بنیاد پیشگیری از سرطان. آخرین رویداد، Summer Games Done Quick 2023، 2.27 میلیون دلار برای پزشکان بدون مرز جمع آوری کرد.

بخونید:  Cruise robotaxis blocked San Francisco traffic again as company blames network congestion

ماراتن ژانویه 2024 اولین AGDQ حضوری از سال 2020 خواهد بود، زیرا رویدادهای 2021، 2022 و 2023 به دلیل همه گیری همه گیر همه به صورت مجازی برگزار شد. برای 14 تا 21 ژانویه برنامه ریزی شده است و برای اولین بار در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار می شود.

تا آن زمان، GDQ میزبان یک رویداد کوچک به نام Games Done Quick Express خواهد بود. 20 تا 22 اکتبر در لاس وگاس در TwitchCon 2023 برگزار خواهد شد. به ما گفته شده است که JSR Zelda II: The Adventure of Link را در GDQx اجرا خواهد کرد.

منبع