به نظر می رسد که ارتباطات مخفی FCC در مورد دستور “کاهش تماس رباتیک” انگشت اشاره خود را نشان می دهد.

در متن: چند سالی است که FCC شروع به الزام ارائه دهندگان ارتباطات راه دور به اجرای چارچوب کاهش تماس رباتیک STIR/SHAKEN کرده است. اکثر اپراتورهای اصلی پروتکل را به طور کامل یا جزئی اجرا کرده اند یا یک جایگزین قابل قبول ایجاد کرده اند و آن طرح را به FCC ارائه کرده اند. با این حال، به نظر می‌رسد برخی از ارائه‌دهندگان با ارسال طرح‌های کاهش پوچ یا بی‌معنی به تنظیم‌کننده فشار می‌آورند.

روز سه‌شنبه، FCC 20 حامل بی‌سیم را به دلیل ثبت طرح‌های کاهش تماس رباتیک «نقص» به دفتر اجرای خود ارجاع داد. بیش از سه سال پیش، FCC شرکت‌های مخابراتی را ملزم به اجرای STIR/SHAKEN یا ارائه یک استراتژی جایگزین کاهش تماس رباتیک کرد تا مبادا در ایالات متحده مسدود شوند. اکثر آنها برنامه های خود را تا سپتامبر یا اکتبر 2021 یا قبل از آن ارائه کردند.

پس از بررسی موارد ارسالی، FCC دریافت که تعدادی از آنها حاوی اطلاعات مورد نیاز در سفارش خود نیستند. کمیسیون سپس در ژانویه و فوریه 2022 هشدارهای استانداردی را به اپراتورهای ناقص ارسال کرد تا طرح‌های کاهش خود را دوباره ارائه کنند.

«دفتر رقابت Wireline FCC در 18 فوریه 2022 با این شرکت تماس گرفت تا به آن اطلاع دهد که پیوست برنامه کاهش تماس رباتیک موجود در گواهینامه آن ممکن است به اشتباه آپلود شده باشد زیرا قوانین کمیسیون را برآورده نمی کند که او را ملزم به شرح تلاش های کاهش تماس رباتیک خود می کند.

برخی از 20 شرکتی که با آنها تماس گرفته شد، یک لوح خالی به عنوان یک طرح ارائه کردند. بسیاری دیگر مدخل های مضحک را به عنوان تمسخر FCC برگرداندند. به عنوان مثال، National Cloud Communications «صفحه آزمایشی چاپگر ویندوز» را ضمیمه کرد که هیچ ارتباطی با کاهش تماس های رباتیک نداشت.

بخونید:  این تلویزیون های MicroLED تاشو ۱۶۵ اینچی برای برندگان قرعه کشی عالی هستند

Route 66 Broadband به‌تازگی صفحه‌ای خالی را با امضای مدیر عامل خود برگرداند: «من، تیموتی پی ترال، مدیر عامل Route 66 Broadband، [sic] طبق قوانین ایالات متحده آمریکا که موارد فوق درست و دقیق است، با مجازات شهادت دروغ اعلام کنید (یا گواهی، تأیید یا اعلام کنید). اجرا در 2021/09/28.”

نمونه‌های دیگر از طرح‌های کاهش احمقانه شامل نامه‌ای نامربوط از خدمات بازرگانی هاروارد، «نمایه مالیات‌دهندگان» در یک وب‌سایت دولتی پاکستان، اعلامیه عمومی در سال ۲۰۱۷ درباره لغو «بی‌طرفی شبکه» توسط FCC، یک سند تبلیغاتی با عنوان «راه‌حل‌های Viettel: ایجاد شهرهای هوشمند». Vision a Reality، یک تصویر .png از آرم شرکت و یک .png دیگر از «یک شی غیر قابل تشخیص».

دیروز، دفتر اجرای FCC هشدارهای جدیدی به شرکت ها صادر کرد و به آنها اطلاع داد که 14 روز (مهلت 30 اکتبر) فرصت دارند تا “علت” را نشان دهند که چرا FCC نباید آنها را از پایگاه داده حذف کند. اپراتورهای دیگر در صورت حذف از لیست، مجبور خواهند شد ترافیک مخابراتی مورد نظر را مسدود کنند.

کمیسیون گفت: «حذف پایگاه داده، تمام ارائه‌دهندگان واسطه و ارائه‌دهندگان خدمات صوتی مقصد را مجبور می‌کند تا حمل ترافیک شرکت‌ها را متوقف کنند، مشتریان آن شرکت‌ها مسدود می‌شوند و هیچ ترافیکی از آن شرکت‌ها به تماس‌ها نمی‌رسد.»

مشخص نیست که چرا اینقدر طول کشید تا FCC اقدامات اجرایی را اتخاذ کند. او حداقل دو سال است که از حاملان متخلف مطلع بوده و اولین اخطارها 20 ماه پیش صادر شده است. البته، ما با یک بوروکراسی دولتی روبرو هستیم، بنابراین شاید این موضوع چندان تعجب آور نباشد.

بخونید:  Best HDR Gaming Monitors - Early 2023

اعتبار تصویر: ویکتور بونومی

منبع