جدیدترین صندلی بازی Cougar با یک فن داخلی RGB عرضه می شود

به اختصار: صندلی های بازی برای سال ها تلاش های بلندپروازانه ای برای اطمینان از حداکثر راحتی کاربر انجام داده اند. در همین حال، فن‌های بزرگ و رنگارنگ مدت‌هاست که جزء اصلی طراحی RGB برای تجهیزات بازی بوده‌اند. بنابراین ترکیب این دو روند منطقی است، اما آیا مردم در حین بازی به اندازه‌ای عرق می‌کنند که یک پنکه 200 میلی‌متری را تضمین کند؟

شرکت سخت افزاری Cougar اخیراً از NxSys Aero رونمایی کرده است، یک صندلی مخصوص بازی منحصر به فرد که دارای یک فن بزرگ در پشت کاربر است. پنکه 200 x 200 x 20 میلی‌متری 12 ولتی در زیر بالشتک پشتی تطبیقی ​​قرار می‌گیرد، با فضای خالی بین یک مش الاستومری و یک پوسته پشتی تهویه‌شده برای نرمی بیشتر.

مانند RGB واقعی، صاحبان خانه می توانند سیستم روشنایی آن را سفارشی کنند. کنترل‌های کناری بین چندین رنگ موجود، از جمله الگوی در حال تغییر، و دو سرعت فن: 400 دور در دقیقه (تقریباً 13.2 دسی بل) و 800 دور در دقیقه (24.8 دسی‌بل) سوئیچ می‌کند.

صندلی خنک شده بعدی Couger نیازی به پریز برق ندارد. در عوض، از یک پاوربانک USB 5 ولتی نصب شده داخلی استفاده می کند. این شرکت اطلاعات زیادی در مورد منبع تغذیه ارائه نکرده است به جز اینکه به طور جداگانه در دسترس است.

به غیر از فن، مشخصات NxSys Aero معمولی برای یک صندلی گیمینگ سطح بالا به نظر می رسد. دارای بالش کمری درجه فیزیوتراپی، بالش سر مغناطیسی اختیاری، صندلی سطلی اسکالوپ، روکش چرم PVC، ارتفاع قابل تنظیم و تکیه گاه بازو است و می تواند از 90 تا 150 درجه بخوابد.

بخونید:  کدهای QR در سال 1994 به عنوان راهی برای ردیابی اختراع شدند؟

NxSys Aero قبل از پایان ماه اکتبر از آمازون و نیوگ به قیمت 399 دلار در ایالات متحده و 449 یورو در بازارهای منتخب اروپا ارسال می شود. گزینه های مشکی و نارنجی موجود است.

کاربرانی که خنک کننده زیر صندلی را ترجیح می دهند می توانند سری X Comfort Air Thermaltake را که این شرکت در سال 2017 معرفی کرد، بررسی کنند. برای مشتریانی که فقط چراغ های RGB می خواهند، AMD PL4500 را با قیمت 529 دلار ارائه می دهد.

شرکت های دیگر گزینه های بسیار عجیب تری را ارائه می دهند. Acer، Cluvens، Razer و Cooler Master قبلاً صندلی هایی را معرفی کرده اند که بیشتر شبیه کابین خلبان هستند، با میزهای داخلی و مانیتورهای فوق عریض. Bethesda و Tempur اخیراً در یک کابین بازی برای تبلیغ RPG فضایی قبلی، Starfield، همکاری کردند. با این حال، این یک ساخت منحصر به فرد بود که پس از یک تور تبلیغاتی Starfield به حراج گذاشته خواهد شد.

راحتی بازی به صندلی ها ختم نمی شود. شرکت ژاپنی Bauhutte یک سری تخت و تشک مناسب برای گیمرها ارائه می دهد. تختخواب موتوری Bauhutte که با میزها و قفسه‌های کتاب این شرکت همراه است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کمترین تلاش از حالت خواب به بازی (یا محل کار) بروند.

منبع