در Blight: Survival برای رفتن به قرون وسطایی با زامبی ها آماده شوید

Haenir در حال توسعه Blight: Survival برای رایانه شخصی است اما قصد دارد در نهایت آن را به کنسول ها منتقل کند. این استودیو هنوز به تاریخ انتشار اشاره ای نکرده است، اما احتمالا مدتی طول می کشد. این دو توسعه‌دهنده اعتراف می‌کنند که «نه» کارهای روزانه خود را رها کرده‌اند و فقط در اوقات فراغت خود روی پروژه کار کرده‌اند.

روز چهارشنبه، صفحه بازی Blight: Survival در استیم به صورت زنده منتشر شد. Haenir یک تیزر بی‌نظیر و یک تریلر گیم‌پلی پنج دقیقه‌ای بسیار قابل توجه‌تر را جمع‌آوری کرده است که به دلیل اینکه تنها یک سال در حال توسعه است (بالا) چشمگیر به نظر می‌رسد.

گیم پلی بازی بسیار انعطاف پذیر است. بدیهی است که شمشیر بازی های ایستاده زیادی دارد که تا کنون روان و پیچیده به نظر می رسد. با این حال، عناصر مخفی کاری برای آن دسته از بازیکنانی که رویکرد آرام را دوست دارند، وجود دارد. همانطور که بعداً در این کلیپ مشاهده می‌شود، دزدکی در زره‌های زنگی سنگین کمی مضحک به نظر می‌رسد. با این حال، ما همچنین متوجه می شویم که بازیکنان می توانند زره های چرمی را از اجساد غارت کنند. بنابراین مطمئناً برای انواع مختلف زره‌ها جریمه‌ها و هواداران مناسبی وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از عناصر گیم پلی که Haenir در تریلر آن را نشان نداد، سیستم گروگان گیری است. به‌روزرسانی آوریل Reddit نشان داد که چگونه بازیکنان می‌توانند مخفیانه به دشمنان حمله کنند و یا آنها را بکشند یا از آنها به عنوان سپر گوشت استفاده کنند.

بخونید:  شکایتی 5.9 میلیارد دلاری از سونی برای "شکه کردن" 9 میلیون کاربر فروشگاه پلی استیشن است

این اکشن در یک دوره قرون وسطی نامشخص با دو ارتش که سال ها در حال جنگ بوده اند، روایت می شود. بلایت زمین را فرا گرفته و اجساد را به زامبی تبدیل کرده است. بنابراین نه تنها بازیکنان باید با جناح رقیب مبارزه کنند، بلکه مردگان را نیز در حال خزیدن در گروه خود دارند.

در توضیحات بازی آمده است: «میان مجموعه بزرگی از سلاح‌ها، زره‌ها را انتخاب کنید و آن‌ها را مطابق با سبک بازی خود سفارشی کنید.

افشای کامل: من آن را اعتراف خواهم کرد. من اهل بازی های زامبی هستم. من همه آنها را بازی کرده ام – خوب و بد. پس بله، وقتی دیدم کسی در حال ساخت یک فیلم ترسناک بقای زامبی های قرون وسطایی است، گفتم: “بس کن! تو مرا در زامبی های قرون وسطایی داشتی. اینجا. لطفا پولم را بردارید.” پس از مشاهده تریلر گیم پلی، من حتی بیشتر متقاعد شدم که باید این بازی را بازی کنم.

این استودیو بازی را به عنوان یک بازی چهارنفره اکشن ترسناک و سرکش توصیف می کند. من آن را اینگونه توصیف می کنم: «روزهای رفت با مانت و بلید ملاقات کرد و یک فرزند عاشق داشت». اگرچه Haenir بازی را بر روی Unreal Engine به عنوان یک کوآپ چهار نفره ساخته است، اما به ما اطمینان می دهد که بازیکنان کاملاً آزاد هستند که آن را به صورت انفرادی بازی کنند. گوشه نشین ها شاد می شوند. بازی شما را در مواجهه با افراد قفل نمی کند.

آن‌ها از تریلر گیم‌پلی به‌عنوان اثبات مفهومی استفاده می‌کنند تا ببینند که آیا می‌توانند ناشری را برای تامین مالی آنها ترغیب کنند. آنها در نهایت دوست دارند شغل خود را رها کنند، توسعه دهندگان بیشتری را استخدام کنند و تمرکز تمام وقت خود را روی اتمام بازی بگذارند. با منع آن، آنها همچنان برای تأمین مالی جمعی باز هستند، اما سرمایه گذاری زمانی مرتبط با مدیریت یک کمپین را دوست ندارند. داوطلبان؟

بخونید:  Samsung introduces Galaxy Tab S9 series with 120Hz displays, IP68 rating, and more



منبع

بیش از یک سال پیش، استودیو Haenir، توسعه دهنده ایندی، بی سر و صدا در Reddit اعلام کرد که در حال توسعه اولین بازی خود به نام Blight: Survival است. تیم دو نفره از آن زمان در اوقات فراغت خود روی این پروژه کار کرده اند. توسعه دهندگان به جز چند به روز رسانی پیشرفت، چیز زیادی در مورد عنوان فاش نکرده اند.