در سال 2021، سامسونگ نزدیک به 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو را در سراسر جهان ارسال کرد. این افزایش بیش از 300 درصدی در سال نسبت به سال است و TM Roh، رئیس موبایل سامسونگ معتقد است این رشد سریع ادامه خواهد داشت.
به اعتبار خود، سامسونگ همانطور که باید ادامه می داد. به ندرت یک محصول نسل اول در یک دسته کاملاً جدید قرار است جهان را به آتش بکشد، بنابراین سامسونگ به تکرار و درس گرفتن از اشتباهات خود ادامه داد. دوام بهبود یافت و در نهایت، مشتریان متوجه شدند و کیف پول خود را باز کردند.
برداشت سردبیر: نقطه اوج برای پذیرش معمولی تاشو حداقل چند سال دیگر فاصله دارد. اگر سامسونگ و سایرین بتوانند مفهوم یک دستگاه واحد را هم برای کار و هم برای بازی تکرار کنند و در عین حال به رفع پیچیدگیهای کیفیت ادامه دهند، دستگاههای تاشو در نهایت میتوانند به جریان اصلی تبدیل شوند. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، احتمالاً قیمت ها باید به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سال 2019 پس از سال ها تحقیق در مورد چگونگی ایجاد چیزی جدید معرفی کرد که از طراحی مسطح و مستطیلی که ما به آن عادت کرده ایم منحرف شود.

نظر شما در مورد تاشوها در این مرحله چیست؟ آیا یکی از تعداد انگشت شماری از دستگاه های موجود در بازار را امتحان کرده اید؟ آیا از نظر کیفیت و کاربردی انتظارات شما را برآورده کرد؟ در مورد قیمت گذاری چطور؟