نتفلیکس در حال کار بر روی 90 بازی جدید برای پلتفرم خود است


به طور خلاصه: فشار بازی نتفلیکس به سمت Overdrive تغییر کرده است. در حدود یک سال و نیمی که نتفلیکس شروع به انتشار بازی‌ها بر روی پلتفرم خود کرد، این غول استریم 55 عنوان از جمله ورودی‌های عالی مانند Twelve Minutes و TMNT: Shredder’s Revenge و غیره منتشر کرده است. حتی بازی‌های بیشتری برای انتشار در اواخر امسال و بعد از آن در دست انتشار هستند.

Leanne Loombe، معاون بازی‌های خارجی در نتفلیکس، گفت که ۷۰ عنوان در حال توسعه در استودیوهای همکار در سراسر جهان است، علاوه بر ۱۶ بازی که استودیوهای داخلی نتفلیکس نیز روی آن‌ها کار می‌کنند. پیشنهادات جدید شامل همه چیز از RPG و بازی‌های پازل تا ماجراجویی‌های روایی و موفقیت‌های مستقل می‌شود.

لومبه گفت که هدف نتفلیکس ایجاد مجموعه گسترده ای از بازی ها است، زیرا آنها معتقدند که اگر هرکسی بازی مناسب خود را پیدا کند، می تواند در بازی ها لذت ببرد.

انتظار می رود تقریباً 40 بازی تا پایان سال 2023 با انتشارهای جدید هر ماه عرضه شوند. نکات برجسته عبارتند از Mighty Quest: Rogue Palace، یک بازی سرکش از Ubisoft که در همان دنیای The Mighty Quest برای Epic Loot جریان دارد. ظاهراً ورودی جدید دارای فرمول بهبود یافته با روایت گسترده و گیم پلی اصلاح شده خواهد بود. به دنبال کاهش آن در 18 آوریل باشید.

در همین حال، Terra Nil یک شهرساز معکوس است که قرار است اواخر این ماه عرضه شود. در آن، مناظر بی جان را به بهشت ​​های پر رونق و زیست محیطی تبدیل می کنید که برای حیات وحش ایده آل هستند. این بازی از مناظر ایجاد شده رویه ای استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ دو بازی یکسان نیستند. از رودخانه های مارپیچ و کوه های سر به فلک کشیده گرفته تا مناطق پست و اقیانوس ها، Terra Nil همه چیز را دارد. در 28 مارس به طور انحصاری برای موبایل در نتفلیکس راه اندازی می شود.

بخونید:  Signal Private Messenger 5.63.0 دانلود کنید

Ustwo Games همچنین برای آوردن Monument Valley 1 و Monument Valley 2 به پلتفرم استریم در سال 2024 مورد استفاده قرار گرفته است. اولین ورودی موفقیت بزرگی بود که در دو سال اول بیش از 26 میلیون نسخه فروخت و باعث ایجاد دنباله ای برای Android و iOS در سال 2017 شد. 2017. شایعه شده است که بازی سوم از این فرنچایز در دست توسعه است.

اعتبار تصویر: Designnn.co



منبع