نینتندو به کاربران سوییچ در مورد اثرات تراکم هشدار می دهد

در همین حال، یک شرکت کوچک از چین شروع به ارائه راه حلی برای بدنام ترین مشکل سیستم – Joy-Con stick drift – به صاحبان سوییچ کرد. کاربران می‌توانند چوب‌های آنالوگ جدیدی را از GuliKit خریداری کنند که از حسگرهای جلوه هال استفاده می‌کنند که مستعد دریفت نیستند.

این توییت همچنین حاوی پیوندی است که به دستورالعمل هایی برای خاموش کردن کامل سوئیچ منجر می شود. احتمالاً اکثر کاربران از قبل می‌دانند که دکمه پاور را برای سه ثانیه فشار دهند، سپس Power Options > Turn Off را انتخاب کنید. همچنین می توانید با نگه داشتن دکمه پاور به مدت 12 ثانیه سیستم را مجبور به خاموش شدن کنید.

این شرکت می گوید مراقب قطرات آب باشید، زیرا تغییرات سریع دما در محیط اطراف می تواند به کنسول آسیب برساند. این توییت شامل نقاشی هایی است که قطرات آب را روی صفحه نمایش سوییچ نشان می دهد، اما نینتندو مشخص نمی کند که آیا نگران رطوبت بالای صفحه نمایش است که به داخل سیستم می رود یا هوای داخل سوییچ متراکم می شود و به قطرات آب تبدیل می شود.

کانال پشتیبانی ژاپنی نینتندو این هفته توییت کرد که دارندگان سوییچ باید مراقب تراکم شدن آن باشند و در صورت بروز مشکل، کنسول را به طور کامل خاموش کنند – نه اینکه آن را در حالت خواب قرار دهند. مشخص نیست چرا نینتندو اخیراً با نزدیک شدن به ششمین سالگرد تولد سوییچ این هشدار را صادر کرده است.

اگر تولید افزایش یابد، احتمالاً گمانه زنی ها مبنی بر اینکه نینتندو می تواند به زودی جانشینی برای سوییچ معرفی کند، حداقل در حال حاضر خاموش خواهد شد. این شرکت این سیستم را در آوریل 2017 راه‌اندازی کرد و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پیگیری‌های آن تا سال 2024 برسد.

بخونید:  شایعه شده است که ویندوز 12 در پاییز 2024 با نوار وظیفه شناور و تمرکز بر هوش مصنوعی وارد می شود.





منبع

لطفاً برای -* خاموش کردن برق به “Q&A” مراجعه کنید. https://t.co/R3XKSzvXgP pic.twitter.com/k3ZmEsbsx9

— پشتیبانی نینتندو (@nintendo_cs) 23 ژانویه 2023

اگر متراکم شد، لطفاً برق را خاموش کنید و آن را در یک اتاق خنک بگذارید تا خشک شود.

اگر کاربران قطرات را ببینند، شرکت می‌گوید که باید سوییچ را تا زمانی که خشک شود به یک اتاق گرم بیاورند، و این نشان می‌دهد که نینتندو در حال حاضر نگران حمل واحدها از ساختمان‌های گرم‌شده به هوای زمستانی در فضای باز است. تراکم داخلی ممکن است بعید باشد زیرا چنین سخت افزاری طوری طراحی شده است که جریان هوای شفافی از داخل داشته باشد و استفاده از آن به طور طبیعی گرما تولید می کند.