هکر Riot Games کد منبع و برنامه ضد تقلب League of Legends را به سرقت برده است

در یک به‌روزرسانی که اوایل امروز به اشتراک گذاشته شد، Riot Games گفت هکرها کد منبع League of Legends، Teamfight Tactics و یک پلتفرم قدیمی ضد تقلب را به خطر انداخته‌اند. Riot گفت که قرار گرفتن در معرض کد منبع می تواند احتمال ظهور تقلب های جدید را افزایش دهد.

Riot با مشاوران امنیتی و مجریان قانون همکاری می کند و آنها همچنان به حسابرسی سیستم خود و تحقیق در مورد گروه مسئول حمله ادامه می دهند.

توییت جداگانه‌ای از حساب رسمی League of Legends اشاره می‌کند که این اتفاق ممکن است بر تحویل پچ 13.2 تأثیر بگذارد، اما تیم اضافه کردند که اخیراً یک تعمیر فوری را تکمیل کرده‌اند که شامل بسیاری از محتوایی است که در ابتدا برای پچ 13.2 برنامه‌ریزی شده بود. به دنبال آن باشید تا زنده بماند 26 ژانویه. سایر محتواها، مانند Ahri ASU، تا پچ 13.3 که برای 8 فوریه برنامه ریزی شده است، وارد نمی شوند.

این تیم همچنین یک ایمیل باج دریافت کرد اما به وضوح اعلام کرد که پرداخت نخواهد کرد.

1/7 https://t.co/IogE05HaD1

— Riot Games (@riotgames) 24 ژانویه 2023

کد دزدیده شده همچنین شامل چندین ویژگی آزمایشی بود که هنوز به صورت عمومی منتشر نشده بود. بیشتر این محتوا در مرحله نمونه اولیه بود، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که هرگز اجرا شود.

Riot Games در یک سری توییت گفت محیط توسعه آنها هفته گذشته از طریق یک حمله مهندسی اجتماعی به خطر افتاد. توسعه‌دهنده برای رسیدگی به این موضوع و ادامه تحقیقات خود درخواست صبر کرد، اما این حادثه در حال حاضر اثر خود را بر روی نقشه راه شرکت گذاشته است.

بخونید:  محققان یک صفحه نمایش OLED بسیار انعطاف پذیر ساخته اند که تا دو برابر اندازه آن قابل کشش است

Riot Games گفت که این نقض موقتاً بر توانایی آنها برای انتشار محتوا تأثیر گذاشته است. به عبارت دیگر، آنها انتظار دارند که انتشار وصله ها در چندین بازی را کند کند.





منبع

همانطور که قول داده بودیم، می خواستیم وضعیت حمله سایبری هفته گذشته را به شما اطلاع دهیم. در آخر هفته، تجزیه و تحلیل ما تأیید کرد که کد منبع لیگ، TFT و یک پلتفرم ضد تقلب قدیمی توسط مهاجمان استخراج شده است.