دانلود موزیلا تاندربرد 115.0 | TechSpot

نوار ابزار Quick Filter به شما امکان می دهد ایمیل خود را سریعتر فیلتر کنید. شروع به تایپ کلمات در کادر جستجوی Quick Filter کنید و نتایج فوراً نمایش داده می شوند. یا می توانید ایمیل خود را بر اساس پیام های جدید، برچسب ها و افراد موجود در دفترچه آدرس خود فیلتر کنید. همچنین می‌توانید یک فیلتر را «پین» یا ذخیره کنید و از آن در چندین پوشه استفاده کنید.

بهبود طراحی تقویم

Thunderbird ظاهر و احساس جدید موزیلا فایرفاکس را در تلاش برای ارائه یک تجربه کاربری مشابه در تمام نرم افزارهای دسکتاپ یا موبایل نرم افزار موزیلا و همه پلتفرم ها تکرار می کند.

از طرف تیم تاندربرد، شورای تاندربرد، جامعه جهانی مشارکت‌کنندگان ما، و خانواده بزرگ موزیلا ما، بسیار هیجان‌زده هستم که راه‌اندازی اولیه Thunderbird 115 “Supernova” را برای لینوکس، macOS و ویندوز اعلام کنم! با نسخه امسال، ما بسیار بیشتر از یک نسخه سالانه دیگر ارائه می دهیم. Supernova بازنگری مدرن شده نرم افزار – هم از نظر بصری و هم از نظر فنی – را نشان می دهد و در عین حال آشنایی و انعطافی را که از Thunderbird انتظار دارید حفظ می کند.

جادوگر راه اندازی حساب ایمیل

Thunderbird هیچ محدودیتی در تعداد حساب‌های ایمیلی که کاربران می‌توانند به برنامه اضافه کنند ندارد.

تاندربرد از چه خدمات پستی پشتیبانی می کند؟

چت چند کاناله

کتاب آدرس بهبود یافته

ایمیل Tabbed به شما امکان می دهد ایمیل ها را در برگه های جداگانه بارگیری کنید تا بتوانید به سرعت بین آنها پرش کنید. برگه‌ها در بالای نوار منو ظاهر می‌شوند که تجربه بصری قدرتمندی را ارائه می‌دهند و به نوار ابزارها اجازه می‌دهند بسیار متنی‌تر باشند.

یادآوری پیوست

ابزارهای جستجو

سوپرنوا با لوگوی کاملاً جدید تاندربرد عرضه می‌شود که تاریخ و ارتباط حیاتی ما با موزیلا را گرامی می‌دارد و در عین حال نشان‌دهنده احیای نام تجاری ما و آینده‌ای امیدوارکننده و پایدار است.

نمایش برچسب های چشم نواز

Supernova با معرفی حالت های پوشه قابل مرتب سازی، کنترل بیشتری به شما می دهد. تمام برچسب‌های خود را در Folder Pane نمایش دهید، پوشه‌های محلی را روشن و خاموش کنید یا بخش‌های حالت پوشه مورد علاقه خود را با یک کلیک بالا و پایین ببرید. اسکرول کمتر، بهره وری بیشتر.

Supernova به تکرار کتاب آدرس مدرن معرفی شده در Thunderbird 102 ادامه می دهد. شما از نمای جدولی جدید، نمای ویرایش بهبودیافته، دکمه های حذف و دسترسی بهتر لذت خواهید برد.

برای استفاده عمومی از ایمیل، بله، Thunderbird می تواند جایگزین مناسبی برای Outlook باشد. آنهایی که نیاز به ادغام بهتر با Microsoft Office و Exchange دارند، از Microsoft Outlook رضایت بیشتری خواهند داشت. علاوه بر این، رابط Thunderbird ممکن است به اندازه Outlook صیقلی نباشد.

بخونید:  بلیزارد کامپیوتری پر از خون را ارائه می دهد که همیشه می خواستید

چند حساب ایمیل می توانم با Thunderbird داشته باشم؟

بله، موزیلا تاندربرد رایگان و متن باز است. می توانید از آن برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنید. با این حال، موزیلا برای ادامه بهبود برنامه آماده کمک های مالی است.

آیا تاندربرد به کاربران اجازه می‌دهد از پیام‌های من کپی محلی کنند؟

نوار ابزار یکپارچه پویا

صحبت از دسترسی، Supernova به طور قابل ملاحظه ای ناوبری صفحه کلید Thunderbird و دسترسی به صفحه خوان را در کل برنامه بهبود می بخشد. ما همچنین توانایی پیمایش در محتوای ایمیل و دکمه‌ها را با استفاده از کلیدهای TAB و جهت‌نما تا حد زیادی گسترش داده‌ایم.



منبع

اکنون می توانید بدون نیاز به ترک Thunderbird در وب جستجو کنید. هر چیزی که به ذهنتان می رسد را در کادر جستجوی تاندربرد تایپ کنید و از بین چندین ارائه دهنده جستجوی مختلف انتخاب کنید.

Thunderbird نسخه 91 فقط به عنوان دانلود مستقیم از thunderbird.net ارائه می شود و نه به عنوان ارتقاء از Thunderbird نسخه 78 یا قبل از آن. نسخه بعدی به روز رسانی هایی را از نسخه های قبلی ارائه می دهد.

چه خبر

Thunderbird از اکثر سرویس‌های پستی پشتیبانی می‌کند که موارد را از طریق پروتکل IMAP همگام‌سازی می‌کنند یا پیام‌ها را از طریق پروتکل POP3 دانلود می‌کنند. این برنامه همچنین از همگام سازی برای حساب های MS Exchange و Outlook.com پشتیبانی می کند. Thunderbird از Gmail، iCloud، Outlook.com، IceWarp، Microsoft Exchange، Yahoo، AOL، GMX، Kerio و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

امکانات

کتاب آدرس با یک کلیک یک راه سریع و آسان برای اضافه کردن افراد به دفترچه آدرس شما است. افراد را به سادگی با کلیک بر روی نماد ستاره در پیامی که دریافت می کنید، اضافه کنید. با دو کلیک می توانید جزئیات بیشتری مانند عکس، تولد و سایر اطلاعات تماس اضافه کنید.

با چندین مانیتور و وضوح صفحه کار می کنید؟ Supernova به شما امکان می دهد تنظیمات چگالی و اندازه فونت عالی را برای کل برنامه، تنها با یک کلیک از AppMenu شماره گیری کنید.

قبل از این ویژگی باید تنظیمات IMAP، SMTP و SSL/TLS خود را می دانستید. اکنون تنها چیزی که باید ارائه دهید نام، آدرس ایمیل و رمز عبور است و جادوگر راه اندازی حساب ایمیل پایگاه داده ما را بررسی می کند و تنظیمات ایمیل را برای شما پیدا می کند.

آرشیو پیام

کنترل تراکم زیبا

ایمیل Tabbed به شما امکان می دهد چندین ایمیل را برای ارجاع آسان باز نگه دارید. دوبار کلیک کردن یا زدن Enter روی یک پیام ایمیل، آن پیام را در یک برگه جدید باز می کند.

بخونید:  AMD قرار است در 3 نوامبر میزبان رویداد پخش زنده RDNA 3 باشد

اگر فکر می‌کنید در آینده به ایمیلی نیاز خواهید داشت، اما می‌خواهید آن را بدون حذف کردن از صندوق ورودی خود خارج کنید، آن را بایگانی کنید! بایگانی به شما کمک می کند صندوق ورودی خود را مدیریت کنید و ایمیل خود را در سیستم پوشه بایگانی قرار دهید.

آیا تا به حال آرزو داشته اید که یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده (مانند “[email protected]”) برای خود، خانواده یا تجارت خود داشته باشید؟ Thunderbird این کار را آسان می کند – می توانید برای یک آدرس ایمیل جدید در Thunderbird ثبت نام کنید، و همه آن به طور خودکار تنظیم می شود تا آماده ارسال و دریافت باشید.

بله، Thunderbird یک کپی از تمام پیام های شما را به طور پیش فرض در رایانه شما نگه می دارد. همچنین می توانید یک نسخه پشتیبان محلی از پیام های خود ایجاد کنید یا هر زمان که به آن نیاز داشتید آنها را از سرور خود دانلود کنید.

آیا Thunderbird می تواند جایگزین Outlook شود؟

همچنین می توانید کلمات موجود در ایمیل خود را برجسته کنید، کلیک راست کرده و “جستجوی وب برای:” را برای شروع جستجوی وب خود انتخاب کنید.

لوگوی جدید تاندربرد

در اینجا نگاهی کوتاه به برخی از بهترین ویژگی‌ها و بهبودهای جدید در Thunderbird 115 داریم. برای فهرست کامل، لطفاً از این مقاله پشتیبانی دیدن کنید.

الکس کاستلانی، مدیر مهندسی محصول تاندربرد، می‌گوید: «در طول سال گذشته، برخی از قدیمی‌ترین بخش‌های پایه کد خود را با هدف مدرن‌سازی آنها برای آسان‌تر کردن تعمیر و نگهداری و توسعه‌پذیری، دوباره کار کردیم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا تعادلی راحت بین ویژگی‌های جدید و تغییرات رابط ایجاد کنیم تا کاربران جدید را جذب کنیم، در حالی که طرح و رابط فعلی را که میلیون‌ها کاربر ما می‌شناسند و دوست دارند، حفظ کرده‌ایم. و تاندربرد قابل تنظیم است که نیازها، ترجیحات و جریان های کاری مختلف را برآورده می کند.”

هنگام خروج از Thunderbird، برگه‌های قابل مشاهده ذخیره می‌شوند و با باز کردن تاندربرد در دفعه بعد بازیابی می‌شوند. همچنین یک منوی Tab در نوار ابزار Tab وجود دارد که به شما کمک می کند بین برگه ها جابجا شوید.

دسترسی بهتر

Supernova دارای یک نوار ابزار پویا است که گزینه‌های پرکاربرد و متنی را بر اساس برگه یا فضایی که در حال حاضر فعال است ارائه می‌کند. با سفارشی کردن نوار ابزار و چیدمان پنجره کاملاً کنترل را به دست بگیرید تا کاملاً متناسب با گردش کار شما باشد.

از مکالمه بی‌درنگ با مخاطبین خود، مستقیماً از برنامه پیام‌رسانی مورد علاقه خود، با چندین شبکه پشتیبانی شده لذت ببرید. تاندربرد جستجو در مکالمات گذشته و ایمیل های دریافتی را آسان می کند.

بخونید:  جدیدترین درایورهای گرافیکی اینتل حجم دانلود را به نصف کاهش داده و از 1.2 گیگابایت به 604 مگابایت رسانده است.

منوی برنامه جدید (≡) در Supernova اکنون با صفحه کلید قابل دسترسی است و برای ناوبری سریع تر و آسان تر طراحی شده است. کمتر منوهای فرعی، گزینه‌های جهانی دائمی، و نماد نگاری ثابت ترکیب می‌شوند تا تجربه‌ای بسیار بصری‌تر ایجاد کنند.

نوار ابزار فیلتر سریع

با انتخاب دکمه Archive یا زدن کلید “A” ایمیل شما بایگانی می شود.

برچسب ها بخش آشنا و قدرتمندی از گردش کار شما هستند، بنابراین Supernova یک نمای چشم نواز “برچسب ها” را به Folder Pane اضافه می کند. برای یافتن و فیلتر کردن سریعتر پیام‌های خود، سریع به دسته‌های برچسب‌های سفارشی و با کد رنگی خود بروید.

رایان سایپس، مدیر توسعه محصول و کسب و کار تاندربرد می گوید: «سوپرنوا آغاز عصر جدیدی برای تاندربرد است. “این یک زمینه زیبا و محکم برای نسخه‌های آینده ایجاد می‌کند که Thunderbird را به مشتری ایمیل بهتری تبدیل می‌کند – و ما تا زمانی که بهترین گزینه موجود نباشد متوقف نخواهیم شد.”

مدیر فعالیت

Thunderbird ایمیل را برای شما بهتر می کند و سرعت، حریم خصوصی و جدیدترین فناوری ها را در کنار هم قرار می دهد. روی چیزهای مهم تمرکز کنید و پیچیدگی را فراموش کنید.

آیا تاندربرد رایگان است؟

حالت های پوشه جدید + قابل مرتب سازی

رابط جستجو در Thunderbird حاوی فیلتر و ابزارهای جدول زمانی برای تعیین دقیق ایمیل مورد نظر شما است. Thunderbird همچنین تمام ایمیل‌ها و مکالمات چت شما را فهرست‌بندی می‌کند تا به شما در جستجوی سریع‌تر کمک کند. نتایج جستجوی شما در یک برگه نمایش داده می‌شوند تا بتوانید به راحتی به نتایج جستجو و سایر ایمیل‌های خود بروید.

نمای کارت جدید Supernova نسخه ما از چیدمان عمودی شناخته شده برای لیست پیام است که برای افرادی که به وب‌میل مدرن عادت دارند عالی است. Card View یک لیست رابط تلفن همراه را با پشتیبانی چند خطی شبیه‌سازی می‌کند و ظاهر راحت‌تری برای کاهش بار شناختی ارائه می‌دهد. (و از آنجایی که می خواهیم Supernova برای کاربران کهنه کار احساس آشنایی داشته باشد، نمای قدیمی “Table” همچنان در دسترس است.)

نمای کارت مدرن

کتاب آدرس با یک کلیک

یادآور پیوست کلمه پیوست (و سایر کلمات مانند انواع فایل) را در متن پیام شما جستجو می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که قبل از ضربه زدن به ارسال، یک پیوست اضافه کنید.

سریع‌ترین و زیباترین نسخه ما: Thunderbird 115 “Supernova” اینجاست.

آدرس های ایمیل شخصی سازی شده

منوی برنامه بصری

وب را جستجو کن

ایمیل جدولدار