تریلر فصل 3 ماندالوریان با جدای بیشتر و گروگوی قدرتمند منتشر می شود

پدرو پاسکال ستاره ماندالوریایی در حال حاضر همه جا حضور دارد. نمایش The Last of Us که در آن او جوئل را به تصویر می کشد، نقدهای تحسین برانگیزی از سوی منتقدان و بینندگان به دست آورده است و قبلاً به عنوان اقتباسی وفادار از این بازی ویدیویی محبوب مورد استقبال قرار گرفته است.



منبع

اولین نمایش آخر هفته فصل 2 ماندالوریان با پخش جریانی اپیزود توسط 2 میلیون خانواده، رکوردهای تماشایی را برای دیزنی پلاس به ثبت رساند. اگر فصل 3 رکوردشکنی دیگری باشد، تعجب نکنید.

دیروز شاهد پخش کامل تریلر فصل 3 ماندالوریا در جریان مسابقه سوپر وایلد کارت NFL بین دالاس کابوی ها و تامپا بی باکانیرز بودیم. این پس از تیزر منتشر شده توسط دیزنی در ماه سپتامبر منتشر شد.

چیزی که احتمالاً طرفداران را هیجان زده می کند این است که گروگو به ظاهر قدرتمندتر می شود و می تواند ارتباط خود را با نیرو بهتر کنترل کند. اما نکته برجسته دیدن چندین جدای است که شمشیرهای نوری خود را به کار می گیرند.

اولین سری از Mandalorian پرچم‌دار دیزنی پلاس بود—بسیاری از مردم مشترک این سرویس نوپا شدند تا این نمایش را قبل از پایان آن لغو کنند تا آن را تماشا کنند. این شرکت از آن زمان تاکنون مجموعه‌های دیگری را بر اساس دنیای جنگ ستارگان منتشر کرده است که برخی از آن‌ها با استقبال خوبی مواجه شدند، مانند آندور عالی، و برخی دیگر که کمتر در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفتند. کتاب بوبا فت قطعاً در این دسته قرار می گیرد.

چه اتفاقی افتاده؟ بیش از دو سال از پایان فصل دوم سریال The Mandalorian می گذرد. در حالی که ما تعداد زیادی از دین جارین و گروگو را در The Book of Boba Fett دیدیم، طرفداران برای بازگشت ماندو در سریال خودش فریاد زدند. فصل سوم سرانجام در 1 مارس پخش می شود و آخرین تریلر به تازگی منتشر شده است که انتظارات را افزایش داده است.

بخونید:  یک هشدار منصفانه: از اکثر نمایشگرهای به اصطلاح HDR اجتناب کنید

در جدیدترین کلیپ، قهرمان خود و گروگو را می بینیم که در حال سفر به ماندالور هستند، جایی که Djarin امیدوار است که “تخلفات” خود را جبران کند، یعنی کلاه خود را برمی دارد و چهره خود را نشان می دهد. یکی دیگر از شخصیت‌های آشنا که ظاهر می‌شود، کارل وترز در نقش گریف کارگا است، و تصویری کوتاه از یک میمون مارمولک کواکیایی، یکی از گونه‌های سالسیوس کرامب، در یک درخت وجود دارد. در خلاصه داستان رسمی سریال به عبور ماندو با متحدان قدیمی و ایجاد دشمنان جدید اشاره شده است.