راه حل سامسونگ برای قوانین انرژی سبز، کم نور کردن تلویزیون های 8K از جعبه است

سامسونگ لابی کرد تا اتحادیه اروپا در موضع خود در مورد تلویزیون های 8K تجدید نظر کند. بر اساس شاخص بهره وری انرژی (EEI)، نمایشگرهای 8K و دستگاه‌های مجهز به میکرو ال‌ای‌دی که از 1 مارس 2023 فروخته می‌شوند باید همان EEI را با نمایشگرهای 4K داشته باشند.

در نهایت، کل این شکست در مورد هیچ چیز غوغایی است. سامسونگ به سادگی باید مجموعه هایی را که در حال اجرا در حالت اکو هستند را خارج از جعبه ارسال کند. خودشه. خریداران آزادند که از حالت اکو خارج شوند و روشنایی مجموعه را به دلخواه تنظیم کنند. سامسونگ گفته است که حتی می‌خواهد بخشی را در مورد تنظیمات از پیش تعیین شده تصویر در طول فرآیند راه‌اندازی اولیه برای افزایش آگاهی از وضعیت حالت اکو در نظر بگیرد. این باید تضمین کند که حتی کسانی که مهارت فنی ندارند، می دانند که حالت های تصویر را تغییر دهند تا قفل کامل قابلیت های مجموعه را باز کنند.

یک فاجعه کامل، شما می گویید؟ نه کاملاً همانطور که شیطان در جزئیات است. همانطور که فوربس تاکید می کند، سامسونگ مجموعه هایی را در حال حمل و نقل است حالت کم مصرف به صورت پیش فرض. ظاهراً اتحادیه اروپا با تغییر حالت تصویر از پیش تعیین شده دیگری که محدودیت روشنایی ندارد، کاملاً خوب است. علاوه بر این، تنظیم روشنایی در حالت‌های غیر اکو کاملاً قابل تنظیم است.

برای رعایت مقررات، سامسونگ تلویزیون‌های 8K 2023 را با روشنایی بسیار پایین به طور پیش‌فرض در اتحادیه اروپا عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، تنظیم روشنایی برای پیش تنظیم کم مصرف قفل است و کاربر نمی تواند آن را تغییر دهد.

بخونید:  ایالات متحده فروش و واردات محصولات پنج شرکت مخابراتی چین را ممنوع کرد

مجموعه های 8K چهار برابر بیشتر از مدل های 4K هم اندازه پیکسل دارند. علاوه بر این، آن‌ها به پردازنده‌های قدرتمندتری نیاز دارند تا تصاویر را با کیفیت 8K نسبت به وضوح‌های اصلی خود ارتقاء دهند. محدود کردن 8K به سطوح مصرف انرژی 4K غیر منطقی به نظر می رسد، اما اتحادیه اروپا از بازی با توپ خودداری کرد. این امر برای سامسونگ چاره‌ای باقی نگذاشت جز اینکه کل مجموعه تلویزیون‌های 8K 2023 خود را از منطقه بیرون بکشد یا راه‌حلی برای آن بیابد.

اعتبار تصویر: اریک مکلین



منبع

خط پایین: سامسونگ راهی برای پیروی از مقررات جدید مصرف برق اتحادیه اروپا پیدا کرده است که به غول الکترونیک کره ای اجازه می دهد به فروش تلویزیون های 8K در اتحادیه اروپا ادامه دهد. راه حل، حماقت بوروکراتیک را که اغلب در فضای نظارتی رخ می دهد، برجسته می کند.