مانیتور گیمینگ 49 اینچی سامسونگ Odyssey OLED G9 برای پیش خرید در دسترس است

سامسونگ همچنین به جدیدترین مدل Odyssey نسبت به مدل های قبلی خود منحنی تهاجمی کمتری داده است و از 1000R به 1800R می رسد که احتمالا مورد استقبال اکثر کاربران قرار خواهد گرفت.

این مانیتور همچنین با Samsung Gaming Hub و برنامه های تلویزیون هوشمند یکپارچه ارائه می شود. کاربران می توانند مانند Xbox Game Pass و GeForce Now (و هر دو با هم، به زودی) بازی کنند و برنامه هایی مانند Prime Video، Netflix، و YouTube را بدون اتصال به رایانه شخصی تماشا کنند، که توسط Wi-Fi یکپارچه ممکن شده است. با استفاده از بلوتوث نیز می توانید یک کنترلر را متصل کنید. همچنین یکپارچه سازی SmartThings، کنترل های صوتی، الکسا و بیکسبی نیز وجود دارد.

تفاوت اصلی با این آخرین مانیتور، همانطور که از نام آن پیداست، حرکت از یک پنل VA به OLED است که تمام مزایای فناوری نمایشگر مانند رنگ مشکی کامل را به همراه دارد. علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید استفاده از فناوری کوانتوم دات در مقایسه با پنل‌های OLED معمولی، روشنایی و رنگ‌های بهتری را ارائه می‌دهد.

در جای دیگر، سامسونگ می گوید که اضافه شدن Neo Quantum Processor Pro به این معنی است که مانیتور می تواند از الگوریتم یادگیری عمیق استفاده کند. به طور هوشمند تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار برای تنظیم روشنایی و در عین حال تقویت کنتراست، ارتقاء می یابد.

به طور خلاصه: سامسونگ یکی از چشمگیرترین و گران ترین مانیتورهای مصرفی خود را معرفی کرده است: Odyssey OLED G9. صفحه نمایش فوق‌العاده 49 اینچی دارای رزولوشن عظیم 5120 در 1440 (32:9)، منحنی 1800R و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است که آن را به چشم‌اندازی جذاب برای گیمرها تبدیل می‌کند.

بخونید:  Bethesda's Redfall is failing to attract enough Steam players to make a team of four

اتصال توسط یک DisplayPort 1.4، یک HDMI 2.1، یک Micro HDMI 2.1 و یک هاب USB ارائه می شود.

سایر مشخصات عبارتند از AMD FreeSync Premium Pro و گواهی HDR True Black 400، اگرچه میزان روشنایی معمولی 250 نیت است. همچنین دارای زمان پاسخگویی GtG 0.03 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، دو بلندگوی داخلی 5 واتی، یک کنترل از راه دور، و CoreSync و Core Lightning + نورپردازی اجباری RGB است که می‌تواند با محتوای روی صفحه همگام شود.

پیش‌سفارش‌های Odyssey OLED G9 امروز باز می‌شود و باید در 26 ژوئن تحویل داده شود. اگر پول اضافی دارید و در زندگی خود به این نمایشگر نیاز دارید، ایمن کردن زودهنگام آن با پاداش 250 دلاری کارت هدیه سامسونگ همراه است.



منبع

و سپس به قیمت می رسیم. Odyssey G9 اصلی با قیمت 1700 دلار عرضه شد، در حالی که Odyssey OLED G9 این قیمت را به 2200 دلار افزایش داد. شما می توانید با این مبلغ یک رایانه شخصی رده بالا تهیه کنید، اما هنوز هم ارزان تر از Odyssey Neo G9 با قیمت 2500 دلار است که حداکثر روشنایی 2000 نیت را ارائه می دهد.

آخرین مورد از سری مانیتورهای Odyssey سامسونگ از همان وضوح Dual Quad HD موجود در Odyssey G9 و Odyssey Neo G9 اصلی استفاده می کند، که هر دو را واقعا دوست داریم.