مایکروسافت قرارداد 1 دلاری Game Pass را برای مشترکین جدید احیا کرد


به طور خلاصه: کسانی که شانس گرفتن اشتراک Xbox Game Pass را با قیمت 1 دلار از دست دادند، اکنون فرصت دیگری دارند. کاربرانی که از Xbox Live Gold، EA Play یا سطوح پایین‌تر Game Pass ارتقا می‌دهند، باید توجه داشته باشند که چگونه مایکروسافت زمان باقی‌مانده از آن اشتراک‌ها را به Game Pass تبدیل می‌کند.

قرارداد مایکروسافت برای دریافت اولین ماه Xbox Game Pass Ultimate یا PC Game Pass با قیمت 1 دلار پس از ناپدید شدن در ماه مارس بازگشت. این تبلیغات شامل Game Pass برای کنسول نمی شود. فقط کاربرانی که در حال حاضر اشتراک فعالی برای هیچ یک از این سرویس ها ندارند واجد شرایط هستند. ارتقاء از طرح های دیگر در دسترس است اما مشمول نرخ تبدیل است.

پس از پایان دوره مقدماتی، اشتراک ها به طور خودکار با قیمت کامل تمدید می شوند. ماه گذشته، مایکروسافت هزینه ماهانه رده های نهایی و کنسول را به ترتیب به 16.99 دلار و 10.99 دلار افزایش داد. Game Pass برای رایانه شخصی در آینده ای قابل پیش بینی با قیمت 9.99 دلار باقی می ماند.

پیشنهاد ارزان قیمت احتمالاً در موفقیت اولیه سرویس اشتراک مؤثر بوده و به بازیکنان امکان دسترسی آسان به نسخه‌های بزرگ سال‌های اخیر مانند Gears 5، Rise of the Tomb Raider و Halo: The Master Chief Collection را می‌دهد. پس از بازنشستگی تبلیغات در ماه مارس، مایکروسافت گفت که روش های دیگری را برای جذب مشترکین جدید بررسی خواهد کرد اما ظاهرا تصمیم خود را تغییر داده است. این قرارداد به طور موقت در ماه می ظاهر شد، بنابراین مشخص نیست که آیا پیشنهاد فعلی تا انتشار سپتامبر Starfield – مهم‌ترین بازی آینده این شرکت – ادامه خواهد داشت یا خیر.

بخونید:  گزارش شده است که درایور گرافیکی اخیر AMD Radeon ویندوز را بریک می کند

یکی از موارد تایید شده این است که مایکروسافت نرخ تبدیل را برای مشتریان جدیدی که از سطوح و خدمات دیگر ارتقا می‌دهند، تغییر داده است. به عنوان مثال، 90 روز باقیمانده از Xbox Live Gold یا PC Game Pass به 60 روز دیگر Game Pass Ultimate تبدیل می شود – نسبت تبادل 3:2. در همین حال، 90 روز کنسول Game Pass به 68 روز Ultimate در 4:3 ترجمه می شود و 90 روز باقیمانده EA Play به معنای 30 روز Game Pass Ultimate در 3:1 است. این تغییر نشان می دهد که مایکروسافت نرخ تبدیل قبلی 1:1 را بسیار سخاوتمندانه در نظر گرفته است.

از موارد جدید اضافه شده این ماه به Game Pass می توان به Sword and Fairy: Together Forever، Insurgency: Sandstorm، McPixel 3 و Common’hood اشاره کرد. علاوه بر این، عناوین آتی ماه جولای Exoprimal و Techtonica در هنگام عرضه در Game Pass در دسترس خواهند بود. Grand Theft Auto V نیز به خدمات بازگشته است. با این حال، فقط برای بازیکنان ابر و کنسول در دسترس است.



منبع