آخر هفته افتتاحیه Call of Duty: Modern Warfare II بهترین در تاریخ فرنچایز بود

ونگارد به از دست دادن 63 میلیون کاربر فعال ماهانه اکتیویژن در طول سال 2021 کمک کرد. این شرکت امیدوار است که Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2.0 – دنباله اسپین آف موفق بازی رایگان آن – بتوانند بازیکنان را بازگردانند.





منبع

یکی از تصمیم ناامیدکننده ای که Activision اخیراً با Modern Warfare II گرفت، غیرفعال کردن Steam Family Sharing تنها سه روز پس از راه اندازی بود. برخی از بازیکنان پس از خرید عنوان 70 دلاری که قصد داشتند آن را با دوستان نزدیک و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، ابراز نارضایتی کردند. برخی دیگر گمان می کنند که این تصمیم اقدامی علیه تقلب است.

این سوئیچ می تواند نشان دهنده یک ریتم استاندارد جدید برای انتشارات فرنچایز باشد. اکتیویژن ممکن است شروع به انتشار بازی‌های Call of Duty هر دو سال به جای سالانه کند تا چرخه‌های تولید آشفته‌شان را کاهش دهد، به این معنی که در سال 2025 بازی جدیدی وجود نخواهد داشت.

تصویر بزرگ: یک بازی جدید Call of Duty همیشه یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های منتشر شده در هر سال است، اما آخرین بازی رکورد یک فرنچایز یک دهه را شکست. این اعداد نشان دهنده یک چرخش مثبت برای این سری هستند، پس از اینکه بازی سال گذشته عملکرد تجاری ناامیدکننده ای را تجربه کرد.

برای کسانی که می پرسند چه شایعاتی وجود دارد – یک شایعه تایید نشده وجود دارد مبنی بر اینکه Advanced Warfare 2 از Sledgehammer در سال 2025 عرضه می شود. ما به هیچ وجه نمی توانیم این موضوع را تأیید کنیم، و همچنین بعید به نظر می رسد که Activision به بازی 2024 Treyarch یک چرخه 2 ساله بدهد. pic.twitter.com/Bm0rnAiznL

– CharlieIntel (@charlieINTEL) 5 اکتبر 2022

بخونید:  سامسونگ ممکن است نام گلکسی زد فولد و فلیپ 4 را به دلیل ارتباط روسیه تغییر دهد