آمازون یک عکس دیگر از ساخت یک MMO ارباب حلقه ها می گیرد


به طور خلاصه: آمازون برای دومین بار در حال ساخت بازی آنلاین چند نفره انبوه یک ارباب حلقه ها است. توسعه‌دهنده New World با شرکت Embracer Group’s Middle-earth Enterprises در این پروژه همکاری کرده است، پروژه‌ای که هنوز در مراحل اولیه توسعه در آمازون گیمز Orange County است.

این دومین تلاش آمازون برای ساخت MMO ارباب حلقه ها خواهد بود. اولین پروژه آن در سال 2019 فاش شد اما در سال 2021 لغو شد، بنا بر گزارش ها به دلیل اختلاف نظر بین آمازون و تنسنت، که یک سال قبل، Leyou، همکار توسعه دهنده مستقر در هنگ کنگ را خریداری کرده بود.

بازی جدید یک MMO جهان باز در دنیایی پایدار در سرزمین میانه خواهد بود که داستان‌هایی از کتاب‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها را در بر می‌گیرد. کریستوفر هارتمن، معاون آمازون گیمز به IGN گفت که هیچ چیز از بازی لغو شده در MMO جدید استفاده مجدد نخواهد شد.

هارتمن گفت: «ارباب حلقه‌ها به بازیکنان برای مدت‌ها آرزوی تیم ما بوده است و ما مفتخریم و سپاسگزاریم که شرکت‌های سرزمین میانه این دنیای نمادین را به ما سپرده است». ما همچنین خوشحالیم که پس از قرارداد Tomb Raider در سال گذشته، روابط خود را با Embracer Group گسترش می دهیم، زیرا آنها ثابت کرده اند که همکاران بسیار خوبی هستند.”

در آگوست سال گذشته، گروه سوئدی Embracer Group Enterprises Middle-earth را خریداری کرد و به آن حقوق IP را به ارباب حلقه‌ها و هابیت اعطا کرد که همه چیز را از فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی، تجارت تجاری و بازی‌های رومیزی تا نمایش‌های صحنه‌ای و نمایشنامه‌ها را پوشش می‌دهد. حتی حقوق پارک موضوعی املاک تالکین مالک آثار ادبی است.

بخونید:  Squirrel with a Gun یک بازی عالی برای طرفداران جوندگان اسلحه دار است

آمازون همچنین گفت که MMO با برنامه تلویزیونی Rings of Power خود که هزاران سال قبل از انتشار این کتاب اتفاق می‌افتد، ارتباطی ندارد. این احتمالاً چیز خوبی است، با توجه به اینکه فقط 37 درصد از کسانی که سریال را شروع کردند آن را به پایان رساندند.

بازی آمازون تنها بازی MMO در دنیای تالکین نخواهد بود. The Lord of the Rings Online، که این نویسنده صدها ساعت را صرف بازی آن کرده است، در سال 2007 راه اندازی شد و هنوز هم در حال اجرا است و امروز به روز رسانی دریافت می کند.

استودیوی Orange County آمازون همان شرکتی است که پشت MMO New World قرار دارد، بنابراین در این زمینه تجربه دارد. آمازون گیمز همچنین MMO کره ای گمشده Ark را منتشر کرد.

احتمالاً در مراحل اولیه توسعه قرار گرفتن به این معنی است که احتمالاً چند سال طول می‌کشد تا بتوانیم رویارویی آمازون را در مورد بازی Lord of the Rings MMO امتحان کنیم. در همین حال، Gollum قرار است اواخر امسال اکران شود و یک بازی LotR از Weta Workshop، خالق جلوه‌های ویژه فیلم‌های پیتر جکسون، در دست ساخت است.



منبع