استریم دستی لاجیتک جی در واقع یک هندلد اندرویدی است


در متن: بازار دستی اخیراً با محصولات نوظهوری مانند Steam Deck و رقبای آن از GPD، Ayaneo و Ayn جالب شده است. لاجیتک با رویکردی متمرکز بر فضای ابری وارد این حلقه می‌شود، اما مشخص نیست که چگونه آن و شریک Tencent با گوشی‌های هوشمند در آن جبهه رقابت خواهند کرد.

این هفته، ایوان بلاس، افشاگر پرکار آشکار کرد جزئیات بیشتر در مورد یک سیستم بازی قابل حمل آینده از Logitech و Tencent. این شامل تصاویر و اطلاعاتی در مورد ظاهر دستگاه و عملکرد نرم افزار بود. لاجیتک با یک اخطار حذف DMCA به Blass پاسخ داد و ظاهراً صحت آن را تأیید کرد.

در اوایل آگوست، لاجیتک و تنسنت برای تولید یک بازی دستی ابری اعلام کردند که به کاربران امکان می‌دهد بازی‌های AAA سطح بالا را از طریق Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now پخش کنند. اگر برنامه ها بدون شکست پیش بروند، قابل حمل باید اواخر امسال عرضه شود.

این دو شرکت هیچ جزئیات خاصی را فاش نکرده بودند، بنابراین جزئیات دستگاه کمیاب بود تا اینکه بلاس عکس‌های خود را در توییتر فاش کرد. آنها جلو و پشت دستگاه را نشان می دهند و چیزی شبیه صفحه اصلی است که چند برنامه را نمایش می دهد. تصاویر به سرعت ناپدید شدند، اما نه قبل از اینکه سایت های دیگر آنها را ذخیره کنند.

سیستم قابل حمل مانند یک نینتندو سوییچ سفید با دستگیره در پایین به نظر می رسد. دارای دو میله آنالوگ، یک پد D، چهار دکمه صورت و چهار ماشه شانه است. صفحه نمایش نمادهایی را برای Xbox Cloud Gaming، GeForce Now، Google Chrome، YouTube و Google Play Store نشان می‌دهد که نشان می‌دهد دستگاه برنامه‌های Android را اجرا خواهد کرد.

بخونید:  اپل وب سایت iCloud را با ظاهری مدرن که شبیه صفحه اصلی iPad است، دوباره طراحی می کند

یک گوشی دستی مبتنی بر اندروید در بازاری متفاوت از Steam Deck یا GPD Win بازی می کند. با این حال، دستگاه لاجیتک همچنان با رقابت گوشی‌های هوشمند، ضمیمه‌های کنترل‌کننده تلفن و سایر گوشی‌های قدرتمند اندرویدی روبرو خواهد بود.

این فاش‌ها به ما نمی‌گویند که ارائه Logitech و Tencent چقدر هزینه دارد یا چه تراشه‌هایی را بسته‌بندی می‌کند، اما محصولات مشابه ممکن است سرنخ‌هایی را ارائه دهند.

Ayn و GPD در کنار رایانه های شخصی قابل حمل خود، دستی های اندرویدی تولید می کنند. Ayn’s Odin بازی اندروید و ابری مجهز به اسنپدراگون را با قیمت 280 دلار ارائه می دهد. GPD XP دارای MediaTek Dimensity 1200 و عملکرد نرم افزاری مشابه با قیمت حدود 340 دلار است. لاجیتک و تنسنت می توانند دستگاه خود را در این محدوده قیمت گذاری کنند تا بازی اندروید خوب را با کمتر از نصف قیمت گلکسی S22 سامسونگ ارائه دهند.

با این حال، کسانی که قبلاً گوشی‌های اندرویدی اخیر دارند، می‌توانند با افزودن یک پیوست مانند Backbone One 100 دلاری، تجربه مشابهی داشته باشند، به ویژه با توجه به اینکه فروشگاه Google Play از قبل میزبان برنامه‌های بومی GeForce Now و Xbox Cloud Gaming است.





منبع