اسنپ ​​20 درصد از نیروی کار خود را کاهش داده و محصولات خود را برای مقابله با چالش های مالی متوقف می کند.

در حرکت رو به جلو، اسنپ بر روی سه حوزه مورد علاقه تمرکز خواهد کرد: رشد جامعه، واقعیت افزوده و رشد درآمد. اشپیگل گفت پروژه هایی که به این اولویت ها کمک نمی کنند متوقف می شوند یا سرمایه گذاری قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

اعتبار تصویر: الکساندر شاتوف



منبع

همراه با عقب نشینی، کاهش مشاغل قابل توجهی است که تعداد تیم 6000 نفره اسنپ را تقریباً 20 درصد کاهش می دهد. اشپیگل گفت که اندازه این کاهش باید خطر تکرار مجدد آن را کاهش دهد و افزود که حتی با وجود اخراج های گسترده، تیم همچنان بزرگتر از این زمان در سال گذشته خواهد بود.

اسنپ ​​در اوایل سال 2017 وارد بازار عمومی شد و سپتامبر گذشته به بیش از 83 دلار رسید. با این حال، از سال تا به امروز، ارزش سهام این شرکت بیش از 76 درصد کاهش یافته است. تا لحظه نگارش این خبر، با توجه به اخبار امروز، سهام در حال معامله نزدیک به نه درصد است.

اسنپ ​​همچنین تأیید کرد که قبلاً روند حذف برنامه های مستقل Voisey و Zenly خود را آغاز کرده است.

پروژه هایی که در حال حاضر روی بلوک برش قرار دارند شامل Snap Originals، Games و Minis و همچنین Pixy، یک پهپاد جیبی با دوربین یکپارچه است که برای دنبال کردن شما و گرفتن عکس یا فیلم طراحی شده است. اسنپ ​​این پهپاد را در ماه آوریل با قیمت 229.99 دلار با بسته های باتری اضافی به ارزش هر کدام 19.99 دلار معرفی کرد.

بخونید:  VESA تمام محصولات DisplayPort 2.0 را به استاندارد جدید DisplayPort 2.1 به روز می کند

در این یادداشت، اشپیگل همچنین از ارتقای جری هانتر به عنوان COO خبر داد. او تلاش‌های کسب درآمد را رهبری می‌کند و به نظارت بر تیم‌های مهندسی که قبلاً به او گزارش می‌دهند، ادامه خواهد داد. این شرکت همچنین رونان هریس را از گوگل که در اکتبر به عنوان رئیس EMEA به اسنپ ملحق خواهد شد، شکار کرد.

خط پایین: مدیر عامل شرکت اسنپ، ایوان اشپیگل، به طور عمومی یادداشتی را در 31 آگوست برای کارمندان به اشتراک گذاشت که در آن یک طرح بازسازی قابل توجه برای مقابله با رشد درآمد کمتر از حد انتظار و جلوگیری از متحمل شدن زیان های مداوم ارائه شده بود.

افرادی که تحت تأثیر این کاهش مشاغل قرار گرفته اند در اسرع وقت مطلع خواهند شد و حداقل چهار ماه جایگزینی غرامت و همچنین کمک مالی برای ثبت نام در بیمه درمانی کبرا تا پایان سال دریافت خواهند کرد.