اولین تشک موس شیشه ای Razer با هشدارهای عجیبی همراه است

WTF؟! تشک های موس شیشه ای مدتی است که در دسترس هستند. آنها هنوز یک محصول خاص هستند، اما Razer با اولین ورود خود در این زمینه به تازگی وارد بازار شده است. به طور غیرمعمول، این شرکت هشداری را برای مردم در نظر گرفته است که از ماوس پد شیشه ای خود به عنوان سلاح، برای روشن کردن آتش، یا جلوگیری از تابش اشعه خورشید استفاده نکنند (یا ممکن است هشداری در برابر آفتاب گرفتن یا خود را به آتش بکشند).

در حالی که این تشک با همه ماوس‌ها کار می‌کند، Razer توصیه می‌کند آن را با آن‌هایی که دارای حسگر نوری Razer Focus Pro 30K هستند که در DeathAdder V3 Pro یافت می‌شود جفت کنید، زیرا شرکت می‌گوید این سنسور به‌طور بی‌نقص روی شیشه ردیابی می‌شود.

Razer می نویسد که تشک با بافت 2μm میکرو اچ شده است، بنابراین با حسگرهای نوری یکپارچه کار می کند. همچنین به‌طور ویژه‌ای مورد استفاده قرار گرفته است تا به ماوس اجازه می‌دهد که آرام‌تر از حصیر شیشه‌ای معمولی باشد، که گاهی اوقات می‌تواند به‌طور آزاردهنده‌ای پر سر و صدا باشد.

Razer همچنین یک گرافیک (احتمالاً شوخی) در صفحه محصول اطلس قرار داده است که به مردم هشدار می دهد از تشک ماوس سوء استفاده نکنند. می بینیم که از شیشه برای بزرگنمایی پرتوهای خورشید و ایجاد آتش استفاده می شود. همچنین یک نفر با اطلس به شدت مورد ضرب و شتم سر قرار می گیرد که با وجود دوام آن، مطمئناً آن را می شکند. تصویر میانی قابل تفسیر است، اگرچه به نظر می‌رسد شخصی از اطلس استفاده می‌کند تا اشعه‌های خورشید را مسدود کند، نه اینکه خودسوزی کند.

بخونید:  تولید برق بادی و خورشیدی در سال گذشته به بالاترین حد خود رسید و 12 درصد از برق جهان را تامین کرد

Razer Atlas اولین ماوس گیمینگ شیشه ای این شرکت است. سطح فوق‌العاده صاف آن در مقایسه با پدهای پارچه‌ای سنتی که می‌توانند هنگام فشار دادن ماوس به اطراف، مقاومت ایجاد کنند، از شیشه سکوریت ساخته شده است.

در جاهای دیگر، تشک دارای یک پایه لاستیکی ضد لغزش است که از حرکت آن در اطراف میز شما جلوگیری می کند، و برای حداکثر استحکام کششی و مقاومت در برابر ضربه تعبیه شده است، بنابراین شیشه نباید وقتی که موس خود را با عصبانیت به پایین می کوبید، بشکند. یک کمپینگ برای دهمین بار همچنین یک سطح دافع گرد و غبار و لبه های گرد وجود دارد.

مدل شیشه ای فانتزی بودن به این معنی است که Razer Atlas با قیمت 100 دلار، گران تر از تشک های ماوس – یا ماوس های بازی است. اکنون در سراسر جهان در دسترس است.



منبع

اطلس با ابعاد 17.72 اینچ در 15.75 اینچ (0.19 اینچ ضخامت)، اندازه خوبی برای کسانی است که فضای زیادی را برای حرکات ماوس خود دوست دارند.