اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی برای جلوگیری از مشاهده تصاویر برهنه ناخواسته توسط کاربران است

لایحه کالیفرنیا به گیرندگان این امکان را می‌دهد که حداقل 1500 دلار و 30000 دلار از فرستندگان مطالب زشت قدیمی‌تر از 18 سال و همچنین خسارات تنبیهی و هزینه‌های وکیل دریافت کنند. به گزارش NBC لس آنجلس، قربانیان همچنین می توانند از دادگاه برای جلوگیری از چنین رفتارهای آینده درخواست کنند.





منبع

متا این فناوری را با ویژگی کلمات پنهان خود که سال گذشته راه اندازی شد مقایسه کرد. این به کاربران اجازه می دهد تا به طور خودکار کلمات و عبارات توهین آمیز انتخاب شده توسط کاربر، مانند محتوای آزار دهنده و نژادپرستانه را در یک پوشه پنهان فیلتر کنند. به طور کامل حذف نشده است این ویژگی همچنین درخواست‌های DM را که احتمالاً اسپم یا با کیفیت پایین هستند فیلتر می‌کند.

متا تاکید کرد که فناوری به شرکت یا اشخاص ثالث اجازه دسترسی به پیام های خصوصی کاربران را نمی دهد. لیز فرناندز، سخنگوی متا گفت: “ما از نزدیک با کارشناسان کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این ویژگی های جدید حریم خصوصی افراد را حفظ می کنند و در عین حال کنترل پیام هایی را که دریافت می کنند به آنها می دهیم.”

ℹ️ فناوری روی دستگاه شما عکس‌هایی را پوشش می‌دهد که ممکن است حاوی برهنگی در چت باشند. اینستاگرام نمی تواند به عکس ها دسترسی پیدا کند. pic.twitter.com/iA4wO89DFd

– الساندرو پالوزی (@ alex193a) 19 سپتامبر 2022

سال گذشته، گزارشی از مرکز مقابله با نفرت دیجیتال (CCDH) نشان داد که اینستاگرام از هر 10 حساب توهین‌آمیز، 9 اکانت توهین‌آمیز را عملی نمی‌کند و سایبری فلاشرها میزان نامتناسبی از سوء استفاده مبتنی بر تصویر از زنان پرمخاطب در این پلتفرم را تشکیل می‌دهند.

بخونید:  Lenovo could be developing a new PC gaming handheld called the Legion Go

در متن: این یک واقعیت غم انگیز است که بسیاری از زنان در شبکه های اجتماعی به طور ناخواسته یک عکس برهنه ناخواسته را در DM خود مشاهده کرده اند. این مشکلی است که به ویژه در اینستاگرام رایج است، اما یک ابزار جدید می تواند به جلوگیری از چنین حوادثی و بدون به خطر انداختن حریم خصوصی گیرنده کمک کند.

متا والدین اینستاگرام به The Verge تأیید کرد که در حال توسعه یک ویژگی محافظت از برهنگی برای پلت فرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است. محقق الساندرو پالوزی در توییتر تصویری از این فناوری را منتشر کرد که “عکس هایی را پوشش می دهد که ممکن است حاوی برهنگی در چت باشند.” اگر افراد بخواهند همچنان می توانند این تصاویر را مشاهده کنند.