نظرات، جوانب مثبت و منفی Apple AirPods Pro (نسل دوم).


توسط DigitalTrends در

90

با حذف فراطبیعی نویز و بهبود صدا، برای دارندگان آیفون، آی‌پد و مک گزینه بهتری از AirPods Pro 2 اپل وجود ندارد.

توسط Wired on

90

آن‌ها فورا جفت می‌شوند، به خوبی جا می‌شوند و دارای استاندارد IPX4 در برابر آب هستند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را با خود به باشگاه ببرید و زیر باران دویدن داشته باشید. صدا، حذف نویز و میکروفون ها برای همه چیز از اجرای موسیقی گرفته تا تماس های کنفرانس حیاتی درجه یک هستند. می‌توانید از آن‌ها برای ساکت کردن بچه‌هایی که جیغ می‌زنند استفاده کنید، و اکنون حتی می‌توانید تیلور سویفت را بدون برداشتن آیفونتان بالا ببرید. واقعاً چه چیز دیگری از یک جفت هدفون نیاز دارید؟

توسط The Verge on

80

با این وجود، AirPods Pro لزوماً آن‌طور که قبلاً بودند، نیستند و اکنون با رقبای جدی از دشمنان فناوری اپل در کنار آن قرار دارند. در روز اول، آن‌ها بهترین هدفون‌های بی‌سیمی نیستند که می‌توانید بخرید، و همچنین به لطف Bose در ANC پیشرو نیستند. اما هیچ یک از این حقایق احتمالاً صاحبان آیفون را از در نظر گرفتن نسل دوم AirPods Pro بر اساس عملکرد قابل اعتماد و مزایای اکوسیستم یکپارچه اپل، منصرف نمی کند.

توسط PCMag در

90

نسل دوم AirPods Pro عملکرد ANC و صوتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و آنها را به بهترین هدفون بی‌سیم واقعی حذف‌کننده نویز برای کاربران دستگاه‌های اپل تبدیل می‌کند.

توسط Pocket-Lint در

100

ایرپاد پرو نسل دوم همه ویژگی‌های مشابه ایرپادهای عالی نسل سوم را ارائه می‌کند، اما حالت‌های حذف نویز فعال و شفافیت تطبیقی ​​و همچنین حسگر لمسی برای کنترل صدا روی پایه را اضافه می‌کنند. وقتی صحبت از کیس شارژ به میان می‌آید، افزودنی‌های عالی دیگری نیز وجود دارد.

توسط Mashable در

85

اپل AirPods Pro (نسل دوم) را به روش های کوچکی بهبود بخشیده است. صدای آن‌ها عالی است و حذف نویز فوق‌العاده است، اما اگر از قبل AirPods Pro اصلی را دارید، ایرپادهای جدید ارتقاء ضروری نیستند.

توسط Engadget در

88

هدفون های حذف نویز اپل برای به روز رسانی خیلی دیر شده بود. در حالی که این شرکت نیازی به تغییر طراحی کلی نمی‌دید، اما به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای در داخل انجام داد و ویژگی‌های جدید را معرفی کرد و عملکرد را در طول مسیر بهبود بخشید. نکته مهم این است که تمام این تغییرات را در حالی که قیمت آن را 249 دلار نگه داشته است، انجام داده است.

توسط SlashGear در

90

نتیجه ای که به آن ارادت به برند منجر می شود، یک تجربه کاربری تمیز است و صادقانه بگویم، من با آن مشکلی ندارم. وقتی هدفون می‌خواهم، می‌خواهم فوراً کار کنند. حتی اگر برای آنها 249 دلار بپردازم و سطوح جدیدی از انزوا را از دنیای اطرافم به من بدهند. برای کاربران آیفون، این ترکیبی از عملکرد و یکپارچگی عملی مسلماً AirPods Pro را به بهترین شکل ممکن می‌سازد، و اگر این امر باعث کنار گذاشتن سایر افراد در این مسیر شود، این تنها یک قربانی تک‌نگر بودن اپل است.

توسط Tom’s Guide در

90

اپل با AirPods Pro 2 به‌روزرسانی قابل‌توجهی ارائه کرده است. آنها بسیاری از ویژگی‌هایی را که ما در مورد نسخه اصلی دوست داشتیم تقویت می‌کنند، و با وجود اینکه کامل نیستند، برخی از بهترین حذف نویز و صدای فضایی را در بین هر جفت هدفون موجود ارائه می‌دهند. .

توسط TechCrunch در


به طور کلی، حرفه ای های جدید، دوباره، عالی هستند. برخی واقعاً از اضافه شدن یکی از بهترین جفت هدفون های موجود استقبال می کنند. با قیمت 249 دلار، قیمت کمی تند است، اما اینها یک جفت هدفون هستند که برای مدت طولانی با خود می خواهید.

توسط Yahoo! بر


با این حال، اگر می‌خواهید بین AirPods Pro و مجموعه دیگری از هدفون‌های بی‌سیم تصمیم بگیرید، قطعاً می‌توانم اولی را توصیه کنم – به ویژه به دارندگان آیفون. بخش اعظم «سس مخفی» AirPods در یکپارچگی نهفته است: سیری برای فرمان‌های صوتی بدون هندز، Find My برای یافتن جوانه‌های گمشده، صفحه قفل آیفون برای وضعیت باتری و موارد دیگر. همانطور که اپل واچ بهترین ساعت هوشمند برای کاربران آیفون است، AirPods Pro نیز بدون شک بهترین هدفون است.



منبع

بخونید:  4 great data science jobs all across the US this week