بازی ترسناک استیم بازیکنان را به چالش می کشد تا در کمتر از دو ساعت آن را شکست دهند و درخواست بازپرداخت کنند

زاویه بازپرداخت هوشمندانه است. در مورد خود بازی، در اطراف لبه ها کمی خشن به نظر می رسد. کلر جکسون از کوتاکو گزارش داد که در حین عبور از یک محیط سیاه چال به تعدادی دیوار نامرئی برخورد کرد.

“هنگام انجام این بازی، قبل از درخواست بازپرداخت، موافقت می کنید که آن را تمام کنید، مگر اینکه ترسو باشید.”

ضربه زننده واقعی درست در نام بازی است. سازنده آن بازیکنان را به چالش می کشد تا قبل از درخواست بازپرداخت در Steam، بازی را کامل کنند. همانطور که می دانید، Valve به گیمرها این امکان را می دهد که تقریباً به هر دلیلی درخواست بازپرداخت کنند تا زمانی که درخواست در عرض دو هفته پس از خرید انجام شود و کمتر از دو ساعت زمان بازی را ثبت کرده باشید.

در توضیحات بازی آمده است که تنها یک مسیر به رستگاری منتهی می شود.

سیستم مورد نیاز آنقدر کم است که بتوانید بازی را تقریباً روی هر سیستمی که در دهه گذشته ساخته شده است اجرا کنید.

به طور خلاصه: یک بازی ترسناک جدید در استیم بازیکنان را به چالش می کشد تا قبل از درخواست بازپرداخت، بازی را کامل کنند. استودیو Sungame که سازنده مستقل است، این بازی را روز جمعه در ویترین محبوب Valve منتشر کرد. در بازی Refund Me If You Can شما در نقش دختری به نام سارا بازی می کنید که در یک کابوس گیر افتاده و توسط یک هیولا تعقیب می شود. تنها راه بیدار کردن او از خواب جهنمی اش این است که با موفقیت در پیچ و خم های دارای بیش از 100 مسیر مختلف حرکت کند.

بخونید:  زنی با 202 سی پی یو اینتل که در داخل شکم باردار قلابی پنهان شده است، تلاش می کند وارد چین شود

اگر می‌توانید به من بازپرداخت کنید 3.99 دلار هزینه دارد (با فرض اینکه پول خود را پس نگیرید). با این قیمت، اگر خریداران در توافقنامه “دست دادن” خود ناموفق باشند، دقیقاً نمی تواند آنها را از بین ببرد.



منبع