یوبی سافت چهار بازی از جمله Ghost Recon Frontline و نسخه VR Splinter Cell را لغو کرد.


خط پایین: Ubisoft توسعه Splinter Cell VR، Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline و دو بازی معرفی نشده دیگر را لغو کرده است. بر اساس بازخورد گیمرها، بعید است که اشک های زیادی برای از دست دادن عنوان Ghost Recon ریخته شود.

یک بازی واقعیت مجازی مبتنی بر Splinter Cell طی رویداد فیس‌بوک Connect در سپتامبر 2020 معرفی شد. این بازی توسط استودیو Red Storm Entertainment Ubisoft رهبری می‌شد و قرار بود یک Oculus VR انحصاری باشد.

Ghost Recon Frontline اکتبر گذشته به‌عنوان یک بازی تیراندازی آنلاین چندنفره و چندنفره رایگان در همان سبک بازی Call of Duty: Warzone معرفی شد. یوبی‌سافت قصد داشت این عنوان را روی PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series، PC و سرویس‌های استریم آمازون Luna و Google Stadia عرضه کند.

بر اساس گزارش‌ها، تریلر بازی تعداد زیادی نپسندیدن را به خود اختصاص داد، اما از آنجایی که گوگل مدت کوتاهی پس از معرفی، شروع به پنهان کردن تعداد دفعات دوست نداشتن عمومی کرد، ما هیچ راهی نداریم که بدانیم تا به امروز چه تعداد دیلایک دریافت کرده است. با این حال، بخش نظرات هنوز فعال است و زمان زیادی طول نمی کشد تا اتاق را بسنجید و متوجه شوید که تعداد کمی از آنها واقعاً مشتاقانه منتظر این بازی بودند.

مدیر مالی یوبی سافت، فردریک دوگت، در جریان تماس اخیر این شرکت با سرمایه گذاران، لغو این شرکت ها را اعلام کرد و افزود که آنها قصد دارند تا پایان سال مالی 2023 تعداد کارمندان را تثبیت کنند تا با سطوح پایانی سال مالی 2022 مطابقت داشته باشد. فرصت های توسعه، از این رو لغو.

بخونید:  iPhone 15 "Ultra" می تواند جایگزین Pro Max در بالای پشته محصولات آیفون در سال 2023 شود

یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد که Avatar: Frontiers of Pandora هم‌اکنون در سال‌های 2023-24 منتشر می‌شود، همانطور که عنوان معرفی‌نشده دیگری نیز منتشر خواهد شد. بازی جدید آواتار برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد و بعداً برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شد.

در همین حال، بازی بعدی در فرنچایز Assassin’s Creed در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.



منبع