بورس استرالیا از برنامه های خود برای بازسازی پلت فرم خود بر روی بلاک چین چشم پوشی می کند

تیم وایتلی، مدیر بورس استرالیا، گفت که دومین تلاش برای بازسازی نیاز به استفاده از «فناوری متعارف‌تر» نسبت به فناوری انقلابی پیشنهادی اولیه دارد. وایتلی گفت، برای دستیابی به “نتایج تجاری”، زنجیره بلوکی باید به مرگ غم انگیز و طولانی خود رها شود.

در همین حال، ASX به دنبال ایده های جدید و شرکای تجاری جدید است. این شرکت درخواستی برای اطلاعات به سایر فروشندگان نرم افزار ارسال کرده است و حتی یک “درخواست پیشنهاد” (RFP) برای برخی از این فروشندگان برای بازخورد دقیق تر در مورد پیشنهاد خود ارسال کرده است. وایتلی همچنین گفت که ASX بازخوردهایی را از فعالان بازار دریافت کرده است، زیرا به ظاهر هیچ کس دیگر علاقه ای به “تغییر مخاطره آمیز و تک تاریخ به نرم افزار جدید” ندارد.



منبع

بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) اخیراً تأیید کرده است که طرح پیشنهادی برای بازسازی پلت فرم نرم افزاری خود بر روی راه حل بلاک چین دیگر وجود ندارد. “انقلاب بلاک چین” یک بار دیگر به تعویق افتاد، حداقل Down Under، حتی اگر نیاز به ارتقاء نرم افزاری اساسی وجود داشته باشد.

در نوامبر 2022، ASX اعلام کرد که بازسازی برنامه ریزی شده مبتنی بر بلاک چین سیستم نرم افزاری را که در حال حاضر عملیات معاملات، تسویه و تسویه یکپارچه را مدیریت می کند، متوقف می کند. این شرکت پس از بررسی خارجی تایید کرد که سیستم باید از ابتدا بازنویسی شود، این تصمیم را گرفت. در آن مرحله، سیستم شبکه غیرمتمرکز و تایید شده رمزنگاری شده جدید به مدت هفت سال در حال توسعه بود.

بخونید:  برای خرید Apple Vision Pro به یک قرار ملاقات، یک اسکن سر و داده های نسخه نیاز دارید

در متن: فناوری بلاک چین اغلب به عنوان راه حلی برای جستجوی یک مشکل توصیف شده است. بلاک چین مطمئناً راه حلی برای بازار سهام استرالیا نخواهد بود، زیرا شرکت کنترل کننده بازار تصمیم گرفته است مسیرهای به روز رسانی جایگزین را برای پلتفرم خود دنبال کند.

ASX هنوز از نرم افزار 30 ساله خود برای مدیریت میانگین گردش مالی روزانه (4.685 میلیارد دلار استرالیا) و کل سرمایه بازار (1.6 تریلیون دلار استرالیا) یکی از 20 گروه برتر بورسی جهان استفاده می کند. با توجه به ضبط یک جلسه اخیر با شرکت‌های درگیر در پروژه ارتقا، ASX اکنون در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای تلاش برای بازسازی جدید است و در عین حال به طور کامل «فناوری دفتر کل توزیع‌شده» بلاک چین را کنار گذاشته است.

Digital Asset، شرکتی که توسط ASX برای بازسازی پلتفرم نرم افزار تبادل استرالیا در سال 2016 استخدام شد، هیچ نظری در مورد چرخش جدید وقایع ارائه نکرد. سازمان مستقر در نیویورک اکنون ظاهراً در حال طراحی استراتژی ارتقاء جدیدی است که تا پایان سال 2023 اعلام خواهد شد.